ماسک های خانگی سفیدکننده پوست صورت با محصولات کالیستا

چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400
12:14
ismaeil sahab

اگر می خواهید بدون استفاده از داروهای گران قیمت، پوست خود را سریع و به طور طبیعی سفید کنید پس آلوئه ورا خرید محصولات کالیستا از الانزا را فراموش نکنید . حال نگاهی به برخی از موارد استفاده معمول این گیاه طبیعی برای پوست بیندازید.


ماسک صورت

مزایای آلوئه ورا برای سفیدی پوست

آلوئه ورا می تواند به سفید شدن پوست کمک کند. بسیاری از مردم جهان از این ماده طبیعی برای داشتن پوستی زیبا استفاده می کنند و علاوه بر این، آلوئه ورا فواید دیگری نیز برای پوست دارد که عبارتند از:


روشن کردن لکه های تیره و روشن کردن آفتاب سوختگی ها و جای زخم

یکنواخت کردن رنگ پوست، آلوئه ورا برای کسانی که دارای پوستی بیش از حد تیره، لکه های تیره روی لب، لکه های سفید یا برخی مناطق پوستی که نسبت به سایر مناطق روشن یا تیره تر هستند، مناسب می باشد.

بدون هیچ گونه احساس چرب بودن، پوست را مرطوب می کند. بنابراین برای کسانی که پوست چرب، پوست خشک، پوست مستعد آکنه و پوست ترکیبی دارند خوب است.

پوست را روشن و درخشان می کند.

تحریک پوست به ویژه سوزش ناشی از تیغ را تسکین می دهد.

لب های تیره را روشن می کند.

روشن کردن لب ها

https://elanza.com/brand/arezi

با ازبین بردن باکتری های موجود در پوست، آکنه را درمان میکند.

با خطوط ریز چین و چروک مبارزه می کند.

خاصیت الاستیک پوست را حفظ می کند.

سلول های مرده پوست را از بین می برد.

چگونه از آلوئه ورا برای سفیدی پوست استفاده کنیم؟

درواقع ، آلوئه ورا به دلیل داشتن مقدار زیادی آب می تواند به آبرسانی پوست کمک کند. این گیاه حاوی برخی از آنتی اکسیدان های قوی از جمله :روی ، منیزیم و سلنیوم است که می تواند به محافظت از پوست دربرابر آسیب های ناشی از اشعه ماورابنفش و مواد شیمیایی مضر کمک کند. اکنون ادامه این قسمت از نمناک را بخوانید تا با روش های استفاده از آلوئه ورا برای سفیدی پوست آشنا شوید:


1. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و شکر قهوه ای

شکر قهوه ای به عنوان یک اسکراب خانگی عمل می کند زیرا به لایه برداری و داشتن پوستی درخشان و صاف کمک خواهد کرد. علاوه براین، شکر دارای اسید گلیکولیک است و باعث سبک تر شدن پوست و کنترل تشکیل ملانین می شود. برای تهیه ترکیبی از آلوئه ورا و شکرقهوه ای دستورالعمل زیر را دنبال کنید:


شکر قهوای


مواد لازم:

دو قاشق چای خوری از شکر قهوه ای

دو قاشق چای خوری از ژل آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا شکر قهوه ای و ژل آلوئه ورا را بایکدیگر مخلوط کنید. از این اسکراب خانگی بر روی صورت و بدن خود استفاده کنید. به منظور لایه برداری ، پوست خود را با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید.


نکته:توجه داشته باشید در صورتی که درمعرض آفتاب قرار گرفتید از ضد آفتاب استفاده کنید.


2. ماسک سفید کننده صورت ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا برای مقابله با برخی مشکلات پوستی مفید است. این گیاه دارای برخی مواد معدنی و ویتامین های ضروری است که ممکن است به کاهش رنگدانه ها و تولید ملانین در پوست کمک کند . علاوه بر این، اسیدهای آمینه موجود در آن می توانند به بازسازی کلاژن و الاستین پوست کمک کنند. بنابراین ، برای تسکین و مرطوب سازی پوست خود از آلوئه ورا استفاده کنید.


ژل آلوئه ورا


یک برگ آلوئه ورا را برش زده و ژل آن را خارج کنید و این ژل را بر پوست خود اعمال کرده و به مدت 10 دقیقه صبر کنید و پس از آن،پوست خود را با آب سرد شستشو دهید.


این درمان خانگی را 2 بار در روز به مدت یک ماه تکرار کنید.


نکته: اگر هنگام استفاده از ژل آلوئه ورا احساس سوزش یا تحریک می کنید ، استفاده از آن را متوقف کنید. افرادی که دارای پوست حساسی هستند نسبت به این روش واکنش نشان می دهند.


3. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با شیر و عسل

براساس یک مطالعه ، ملانین باعث تیرگی پوست و ایجاد رنگدانه های پوستی می شود بنابراین برای سفید شدن رنگ پوست باید تشکیل ملانین کنترل شود.


مواد لازم:

یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق چای خوری شیر

یک دوم قاشق چای خوری عسل

شیر


طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا ژل آلوئه ورا ، شیر و عسل را با یکدیگر مخلوط کنید. این مخلوط را برروی پوست اعمال کرده و سپس پوستتان را به آرامی با انگشتانتان ماساژ دهید. یک شب تا صبح صبر کنید و صبح روز بعد، پوستتان را با آب خنک شستشو دهید. این روش درمانی را به صورت روزانه و برای داشتن رنگ پوست مناسب تر تکرار کنید.


4. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با زردچوبه و عسل

عسل به دلیل خواص ضد میکروبی به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی ، عالی به نظر می رسد. عسل توانایی حفظ رطوبت وشادابی پوست را دارد . درحالی که زردچوبه دارای آنتی اکسیدان های زیادی است برای کسانی که پوستی چروک دارند مفید می باشد زیرا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند.


مواد لازم:

یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق چای خوری زردچوبه

یک قاشق چای خوری عسل

زرد چوبه


طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا ژل آلوئه ورا را با عسل و زردچوبه مخلوط کنید تا ماسکی چسبناک به دست آید و این مخلوط را برروی پوست، جایی که می خواهید سفید شودف اعمال کنید. به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم شستشو دهید . این روش درمانی را 2-3 بار در هفته تکرار کنید.


5. ماسک سفید کننده صورت با گلاب و آلوئه ورا

ترکیب آلوئه ورا و گلاب به شما کمک می کند تا ظاهر رنگدانه هایی که در اثر آلودگی ایجاد میشوند را کاهش دهید.


مواد لازم:

دو قاشق چای خوری از ژل آلوئه ورا

یک قاشق چای خوری گلاب

مقداری روغن زردچوبه یا بادام (در صورت تمایل)

روغن بادام


طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا ژل آلوئه ورا را با گلاب مخلوط کنید و این ترکیب را برروی پوست خود اعمال کنید و هنگامی که برروی پوستتان خشک شد با آب بشویید. همچنین می توانید مقداری روغن زردچوبه یا بادام به آن اضافه کنید تا از مزایای بشیتری برخوردار شوید.


این روش درمانی را هر 2 روز یکبار استفاده کنید.


6. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پرتقال

مخلوط آلوئه ورا وپرتقال به شما در تغذیه پوست، کاهش چین وچروک و خطوط ریزکمک می کند.


مواد لازم:

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورای تازه

یک قاشق غذاخوری آب پرتقال

آب پرتقال


طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا ژل آلوئه ورا و آب پرتقال را ترکیب نمایید و به خوبی هم بزنید و این مخلوط را بر روی پوست اعمال کرده و به مدت 10 دقیقه صبر کنید و سپس با آب شستشو دهید.


این روش را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید.


7. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با شیر

این ترکیب ، کرمی عالی برای ماساژ است که می تواند به شما در سفید شدن پوست تان به طور طبیعی کمک کند.


مواد لازم:

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

دو قاشق غذاخوری شیر

شیر


طرز تهیه و طریقه استفاده:

شیر و ژل آلوئه ورا را با یکدیگر مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید و سپس این مخلوط را به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید . یک شب تا صبح صبر کنید و صبح روز بعد بشویید . همچنین می توانید از رشته های زعفران نیز استفاده کنید وآن را به مدت چنددقیقه در شیر بخیسانید و سپس این مخلوط شیر را به آلوئه ورا اضافه کرده و مراحل مشابه را تکرار کنید .


این ترکیب را به صورت روزانه و قبل از خواب استفاده کنید.


8. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و کرم شیر

ترکیب ژل آلوئه ورا و کرم شیر می تواند بیشترین فواید را داشته باشد.


مواد لازم :

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق غذاخوری کرم شیر

ماسک با آلوورا


طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا آلوئه ورا و کرم شیر را مخلوط کرده و به خوبی هم بزنید تا ماسکی ایجاد شود و سپس این ترکیب را برروی پوست اعمال کرده و به آرامی و برای چند دقیقه ماساژدهید.


9. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و میوه های تازه

روش دیگربرای سفید شدن پوست ترکیبی از آلوئه ورا و میوه های تازه می باشد .


مواد لازم:

یک عدد از میوه های مورد علاقه

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا برخی از میوه های مورد علاقه خود را له کنید و با ژل آلوئه ورا مخلوط کنید و این مخلوط را بر پوست خود اعمال نمایید . به مدت 30 دقیقه صبر کنید و درنهایت با آب شستشو دهید.


این روش را هفته ای یکبار تکرار کنید.


میوه


10. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پاپایا

پاپایا یکی دیگر از ترکیبات عالی است که می تواند به میزان 1-2 ساعت باعث روشن شدن رنگ پوست شود. به علاوه، اسکراب ملایمی برای تمیز کردن سلول های مرده پوست است که در آن تجمع ملانین وجود دارد .

https://www.digikala.com/brand/arezi/

مواد لازم:

یک تکه پاپایا

یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

یک تکه از پاپایا را توسط یک قاشق له کنید و سپس ژل را به آن بیفزایید و این مخلوط را روی پوست تان بمالید و بعد از حدود 20 دقیقه با آب شستشو دهید.


این داروی خانگی را بیش از 3 بار درهفته تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.


پاپایا


11. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با خرما

خاصیت سفید کنندگی طبیعی آب لیمو و خیار می تواند به روشن شدن پوست کمک میکند.از طرفی دیگر، خرما مانع تشکیل ملانین در پوست می شود. درحالی که پنیر کاتج نیز می تواند به روشن شدن پوست کمک کند.


مواد لازم :

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

دو عدد خرما

مقداری پنیر کاتج

یک عدد خیار

یک قاشق چای خوری آب لیمو

خیار


طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا تمام مواد را درون مخلوط کن ریخته و به خوبی مخلوط کنید تا یک ماسک نرم بدست آید و سپس ماسک به دست آمده را حدود 10-15 دقیقه در یخچال قرار دهید . پس از آن ، ماسک را از یخچال خارج کرده و با یک پنبه بر روی پوست بمالید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب شستشو دهید.


این روش خانگی را 1-2 بار درهفته تکرار کنید.


12. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با دال عدس و گوجه فرنگی

گوجه فرنگی دارای خاصیت سفید کنندگی طبیعی است و می تواند به سفید شدن پوست کمک کند. علاوه براین، این ماده دارای ویتامین C زیادی است که می تواند به درخشندگی پوست کمک کند. به علاوه، مقدار بالای خواص اسیدی موجود در گوجه فرنگی می تواند به درمان بثورات و آکنه کمک کند و از طرف دیگر، دال عدس به از بین بردن چربی اضافی پوست کمک کرده ، در حالی که آلوئه ورا به آبرسانی پوست کمک می کند.


دال عدس


مواد لازم:

مقداری دال عدس

دو قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

یک دوم گوجه فرنگی رنده شده

طرز تهیه و طریقه استفاده:

مقداری دال عدس را به مدت یک شب در آب خیس کنید و سپس آن را در مخلوط کن ریخته تا تبدیل به ماسک شود. چنان چه دال عدس در دسترس نداشتید می توانید مقداری از پودر آن را از عطاری تهیه کنید و سپس ژل آلوئه ورا و گوجه فرنگی را به مخلوط اضافه نمایید و بر روی پوستتان اعمال کنید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید و در نهایت با آب خنک پوستتان را بشویید.


این روش درمانی را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید.


13. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با چریش

محتوای بالای ویتامین C موجود در چریش می تواند به مقابله با برخی از مشکلات پوستی از جمله رنگدانه، چروک، جوش های سرسیاه و تیرگی کمک کند. بنابراین درخشش و جوانی را به پوست می بخشد.


چریش


مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری برگ چریش خرد شده

یک قاشق غذاخوری عسل

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

مقداری برگ چریش را خشک کرده و خرد کنید تا پودر شود و سپس عسل و ژل آلوئه ورا مخلوط کنید تا ماسکی به دست آید. این ماسک را برروی پوست اعمال کرده و به مدت 15 دقیقه صبر کنید .


در نهایت با آب شستشو داده و پوستتان را با حوله ای نرم خشک کنید.


این درمان خانگی را 2 بار درهفته تکرار کنید.


14. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و خیار

خیار دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمندی است که آن را به یک ماده طبیعی مناسب برای پوست تبدیل می کند که می تواند پوست را نرم ، تمیز و آبرسانی کند و همچنین تورم را کاهش دهد. علاوه بر این، خیار به دلیل خاصیت سفید کنندگی پوست طبیعی ، باعث روشن شدن پوست می شود. در ادامه چند روش ساده با خیار و آلوئه ورا آورده شده است:


سفید کننده


روش اول:

ابتدا مقداری ژل آلوئه ورا ،ماست و آب خیار را بایکدیگر مخلوط کنید و سپس این مخلوط را برروی پوست اعمال کنید و پس از گذشت 30 دقیقه پوستتان را با آب خنک شستشو دهید.


این روش را 2- 3 بار در هفته برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.


روش دوم:

یک چهارم از یک آووکادو و خیار را پوره کرده و یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا وچای سبز دم کشیده را به آن اضافه کنید. تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کرده تا تبدیل به ماسک شود و سپس برروی پوست اعمال کنید . به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب شستشو دهید.


این روش را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.


روش سوم:

ابتدا 2 قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورای تازه را با مقداری پنیر کاتج ، آب خیار و آب لیمو مخلوط کنید تا تبدیل به ماسکی شود . این ترکیب را به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید . سپس توسط یک تکه پنبه مخلوط را برروی پوست خود اعمال کنید و در نهایت پس از گذشت 15-20 دقیقه با آب شستشو دهید .


این فرآیند را یک بار درهفته تکرار کنید تا از نتیجه راضی باشید.


ماسک خانگی با خیار


15. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و کلم

کلم منبع خوبی از ویتامین Cاست که به جوانسازی پوست و کند شدن روند پیری کمک می کند. علاوه ب راین، کلم باعث تمیز شدن و سالم ماندن پوست نیز می شود.


مواد لازم :

دو قاشق غذاخوری کلم له شده

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

مقداری آب به کلم اضافه کرده و سپس آن را درمخلوط کن ریخته تا به ماسک تبدیل شود و سپس با یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید. پوستتان را با آب گرم شستشو داده و لایه ضخیمی از این ماسک را بر آن اعمال کنید. به مدت 15 دقیقه صبر کنید و سپس با آب خنک پوستتان را شستشو دهید.


این روش درمانی را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید.


کلم


16. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پودر چوب صندل

با ترکیب پودر چوب صندل و ژل آلوئه ورا می توانید برنزه شدن و سوختی پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب را کاهش دهید و علاوه براین ، سلول های پوست را بازسازی کرده و ظاهری جوان به پوست می بخشد.


مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق غذاخوری پودر چوب صندل

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا ژل آلوئه ورا را با پودر چوب صندل مخلوط کنید تا تبدیل به ماسکی شود و این ماسک را بر روی پوست خود اعمال کرده و 15 دقیقه صبرکنید و سپس پوستتان را شستشو دهید.


این روش خانگی را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید.


چوب صندل


17. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و ویتامین E

ویتامین E باعث جوان سازی و مرطوب نگه داشتن پوست می شود. این ویتامین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و می تواند به سفید شدن پوست کمک کند.


مواد لازم:

یک دوم قاشق چای خوری روغن ویتامین E

یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ژل آلوئه ورا و روغن ویتامین E را ترکیب نموده و مخلوط به دست آمده را برروی پوست تان اعمال کرده و با انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید. به مدت 30 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم پوستتان را شستشو دهید.


این درمان خانگی را یکبار در هفته تکرار کنید.


ویتامین ای


18. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و آرد نخودچی

مخلوطی از آلوئه ورا و آرد نخود چی درمبارزه با آسیب های پوستی ناشی از اشعه های مضر فرابنفش کمک می کند. علاوه بر این، این مخلوط به جبران مجدد رطوبت نیز کمک خواهد کرد.


مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ژل آلوئه ورا را با آرد نخودچی مخلوط کنید تا ماسکی به دست آید. این ماسک را بر قسمت هایی از پوست که می خواهید سفید شوند اعمال کنید. به مدت 15- 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب شستشو دهید. این درمان را یکبار در هفته تکرار کنید تا زمانی که بهترین نتیجه را بگیرید.


آرد نخودچی


19. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و کره شی

کره شی دارای مقادیر زیادی از ویتامین Aو E است بنابراین استفاده از آن می تواند به لطافت و تغذیه پوست کمک کند و همچنین از چین وچروک و خطوط ریز صورت پیشگیری می کند.


مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق غذاخوری کره شی

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون (در صورت تمایل)

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ژل آلوئه ورا را با کره شی مخلوط کنید تا تبدیل به ماسک شود. این ماسک را برروی پوست اعمال کرده و پس از گذشت 15-20 دقیقه پوستتان را با آب شستشو دهید. همچنین می توانید به این ترکیب یک قاشق چای خوری روغن زیتون خالص اضافه کنید.


این روش را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید.


کره شی باتر


20. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و بادام

بادام دارای مقادیر زیادی ویتامین و پروتئین می باشد که می تواند به مرطوب سازی پوست کمک کند. علاوه براین، بادام منبع فوق العاده ای از ویتامین E است، بنابراین ترکیب آن با آلوئه ورا می تواند به پیشگیری از آسیب سلول های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش کمک کند.


مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق غذاخوری بادام له شده

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا مقداری بادام را له کنید و ژل آلوئه ورا را به آن اضافه کرده و سپس برروی پوست تان اعمال کنید. پس از گذشت 15 دقیقه پوست تان را شستشو دهید.


این روش درمانی را یک بار در هفته تکرار کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.


بادام له شده


21. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ور و انبه

انبه به عنوان منبع بزرگی از آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین C شناخته می شود که به حفظ پوستی درخشان و سالم کمک می کند. علاوه بر این، انبه دارای مقادیر زیادی بتاکاروتن و ویتامین A است که به جوان سازی پوست و همزمان درخشش پوست کمک می کند . بنابراین این ماسک می تواند به سم زدایی و از بین بردن آلودگی های پوست نیز کمک کند .


مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک عدد انبه کوچک

طرز تهیه و طریقه استفاده:

انبه را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و له کنید ، سپس با ژل آلوئه ورا مخلوط کرده تا تبدیل به ماسک شود. این ماسک را بر روی پوست اعمال کرده و به مدت 20 دقیقه صبر کنید . سرانجام پوست تان را شستشو داده.


این روش درمانی را 2-3 مرتبه در هفته برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.


انبه


22. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و سیب

سیب به عنوان منبع بزرگی از ویتامین C شناخته می شود که می تواند با تقویت تولید کلاژن از بروز پیری جلوگیری کند . ترکیب آلوئه ورا و سیب به روشن شدن پوست کمک کرده و لطافت و درخشش را به آن هدیه می دهد.


مواد لازم :

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک قاشق غذاخوری سیب له شده یا آب سیب

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا آب سیب و ژل آلوئه ورا را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس بر پوست خود اعمال کنید. به مدت 15 دقیقه صبر کنید و سپس شستشو دهید.


این درمان خانگی را 2-3 مرتبه در هفته برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.


سیب


23. ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و لیمو

آلوئه ورا پوست را تغذیه می کند درحالی که لیمو دارای خواص سفید کننده طبیعی است و توانایی ازبین بردن اسکار، لکه های پیری و همچنین لکه های تیره را دارد. علاوه بر این، آب لیمو دارای مقادیر زیادی ویتامین C است که در روشن شدن پوست موثر است. طبق تحقیقی در مورد بهترین ویتامین ها برای کاهش ملانین ، ویتامین C در اولویت است. برای سفید کردن پوست توسط آلوئه ورا و لیمو 2 روش وجود دارد :


روش اول:

ابتدا آب نصف لیمو را بفشارید. یک قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا را با مقداری آب لیمو و 2 قاشق غذاخوری عسل به خوبی مخلوط کنید. حال این مخلوط را بر پوست تان اعمال کنید.


مدتی صبر کنید تا این مخلوط به صورت طبیعی روی پوست تان خشک شود و درنهایت با آب شستشو دهید.


این روش را یکبار در هفته تکرارکنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.


لیمو وعسل


روش دوم:

ابتدا آب دو عدد لیمورا بگیرید و با ژل تازه آلوئه ورا ترکیب کنید. سپس پوست خود را تمیز کرده و این مخلوط را بر روی آن اعمال کنید. به مدت 15 دقیقه صبر کنید و سپس شستشو دهید.


این درمان خانگی را روزانه تکرار کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

منبع: https://namnak.com/face-skin-whitening.p78114


[ بازدید : 351 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]