تغییر مثبتی در ارایش صورت

سه شنبه 8 تير 1400
15:09
ismaeil sahab

ابروها مانند قاب برای چشمان شما هستند. با افزایش جلوه عکس ، وقتی یک قاب زیبا برای آن دارید ، وقتی ابروهای خوش فرم دارید ، چشمان شما زیباتر می شوند.

https://elanza.com/category/face-brushes

اگر می خواهید جذابیت چشم های خود را حفظ کنید ، فرم ابروهای شما باید مناسب صورت و چشم شما باشد و تغییر مثبتی در صورت خود ایجاد کنید تا در انتهای این مقاله با ما باشید.


1. در مورد اشکال مختلف چهره اطلاعات کسب کنید

باید شکل صورت خود را بدانیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم کدام مدل ابرو یا حتی مدل مو مناسب صورت و چشم ماست. انواع اشکال صورت شامل گرد ، مربع ، قلب ، بیضی ، مستطیل و مثلث است که با هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.



• صورت گرد

اگر صورت شما بدون زاویه گرد است و طول و عرض صورت شما تقریباً برابر است ، در این صورت صورت گرد دارید. در واقع صورتهای گرد زاویه ای در فک و چانه ندارند و چانه گرد دارند.


https://www.nbcnews.com/shopping/skin-care/best-facial-cleansing-brush-n1235250


• شکل صورت مربع شکل

صورتهای گرد فک پهن دارند ، در این موارد اندازه پیشانی ، فک و گونه ها برابر است و برخلاف صورتهای گرد ، صورتهای مربع شکل زاویه زیادی دارند.



• صورت به شکل قلب

اگر پیشانی شما بلند و پهن است ، چانه ای تیز دارید و زاویه فک بزرگی ندارید ، در این صورت صورت شما به شکل قلب است.



شکل صورت بیضی

طول در بیضی شکل به وضوح بیشتر از عرض است. در شکل صورت بیضی شکل ، طول صورت بیشتر از عرض است و کسانی که صورت بیضی دارند شکل صورت کمی کشیده دارند.



• صورت مستطیلی

صورتهای مستطیل شکل فک زاویه دار و پیشانی گسترده ای دارند و صورت آنها بلندتر از پهن است. شکل صورت مستطیل تا حدودی شبیه صورت بیضی است با این تفاوت که صورت های بیضی شکل پیشانی پهن و فک زاویه ای ندارند و گوشه های پیشانی تا حدودی گرد هستند.



• صورت مثلثی وجه

اگر چانه تیز و گونه های پهن دارید ، شکل صورت شما مثلثی است. صورت مثلثی پیشانی گسترده ای ندارد و وسیع ترین قسمت گونه ها است.



2. شکل مناسب ابرو را برای صورت خود پیدا کنید

از تور ارمنستان قدردانی کرد! خرید کنید تا پر نشود!


راز زیبایی چهره سحر قریشی از زبان مادری او! مشاوره رایگان دریافت کنید



فرم دادن به ابرو ، روش های فرم دادن به ابرو

فرم ابروها با فرم صورت مطابقت دارد



فرم صورت شما هرچه باشد ، فقط با فرم دادن به ابروها می توانید صورت خود را تغییر دهید.در حقیقت ، ابروها با تغییر فرم می توانند چهره جدیدی به شما بدهند. اکنون که فرم صورت خود را شناختید ، باید بدانید که فرم ابرو برای صورت شما بهتر است.



• اگر صورت شما گرد و گرد است و زاویه ندارد ، بهتر است ابروهای خود را زاویه دهید تا صورت بی جان نداشته باشید و فرم صورت زیباتر باشد.



• ابروهای مناسب برای صورت های مربعی شکل قوسی شکل و کمی برآمده است تا صورت محکم تر به نظر برسد. ابروهای کوتاه صورت را به صورت گشاد و بد فرم نشان می دهند.



ابروهای مناسب برای صورت قلبی شکل باید صاف و بدون گوشه باشد. ابروهایی با زاویه تیز صورت قلب را خشن و بدخلق نشان می دهند و فرم صورت خوبی نخواهند داشت.



ابروهای هلالی به هیچ وجه برای صورت بیضی شکل مناسب نیستند و ابروهایی با اشکال سبک یا مستقیم مناسب به نظر می رسند.

آرایش ، زیبایی و لوازم آرایشی



صورتهای مستطیل شکل ، به دلیل وجود زاویه در خط فک ، بهتر است از ابروهای زاویه دار خودداری کنید و یک حالت صاف و کمی شکل را امتحان کنید.



صورت های مثلثی مانند صورت های قلبی باید دارای ابروهایی کج باشند.



3. لوازم آرایشی ابرو چیست؟

پیشنهاد ویژه

انواع رژ لب ، کرم پودر ، ادکلن. رژ لب را با بهترین قیمت بخرید. برای خرید بلیط اتوبوس سایت معتبری پیدا می کنید؟ برای افزایش قد چه کاری می توانم انجام دهم؟


فرم دادن به ابرو ، روش های فرم دادن به ابرو

فرم مناسب ابرو برای صورت



گذشته از ظاهر متناسب با هر چهره ، گاهی ایجاد تنوع جدید می تواند همه تفاوت را در چهره شما ایجاد کند. لوازم آرایشی جادوی چهره ارزان قیمت را دارند و شما می توانید با یک تغییر ساده صورت خود را تغییر دهید و با یک تغییر ساده در فرم ابروهای خود چندین سال جوان به نظر برسید.



صابون لیفت ابرو یک روند جدید و ارزان برای فرم دادن و تقویت ابرو است. می توانید این صابون را با برس ابرو یا برس ریمل که واقعاً برای تغییر ابرو باید به ابروهای خود بزنید.



ریمل ابرو چیز دیگری است که علاوه بر اینکه به ابروها حالت می بخشد ، رنگ زیبایی به ابروها می بخشد. شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای جوانتر به نظر رسیدن از سایه روشن تر از ابروها بهتر است.



ژل ابرو مانند صابون لیفتینگ برای صاف شدن ابروهای شما خواهد بود ، اما باید مراقب باشید از مارکی استفاده کنید که روی ابروها خشک و سفت نشود و هنگام خشک شدن روی ابروها پوسته پوسته نشود.



سایه ابرو ابزاری ایده آل برای ایجاد فرم دلخواه ابرو است. با تهیه سایه ابرو از جدیدترین نوع ، می توانید هر شکلی به ابروهای خود بدهید. با سایه ابرو ، هر وقت از حالت هلال یا ابرو زاویه دار خسته شدید ، می توانید شکل جدیدی به ابرو خود بزنید.



ژل ابرو Aqua برای تغییر فرم ابرو مناسب است. این ابزار زیبایی از یک مداد نازک مناسب برای ابرو استفاده می کند. ژل ابرو در گلدن رز و اتود ، دو مارک معروف لوازم آرایشی نیز موجود است. رنگ این ابزار با توجه به ابروهای شما از سیاه تیره تا قهوه ای روشن در دسترس است.



4. رنگ ابرو فانتزی

از دیگر روندهای جدید آرایش ابرو می توان به رنگ های فانتزی اشاره کرد


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]