آرایش لبها

سه شنبه 8 تير 1400
15:11
ismaeil sahab

آرایش لب می تواند جذابیت و زیبایی صورت را کم یا زیاد کند. بهتر است رژ لب را روی رنگ های نامنظم یا نامناسب قرار ندهید. با استفاده از رژ لب می توانید تقارنی بین لب ها ایجاد کرده و فرم لب ها را زیباتر ، سالم تر و مناسب سایر قسمت های صورت کنید. قبل از زدن رژ لب ، لب ها باید کاملاً ثابت باشند. فونداسیون یا پودر معمولاً روی لب ها زده می شود. ذکر شده است که نباید رژ لب را از لب به لب دیگر مالید. باید کاملاً سفارشی باشد و اگر دو یا چند نفر از آن استفاده می کنند می توانید از گوش پاک کن برای تمیز کردن آن استفاده کنید. برای انتخاب رنگ رژلب می توانید آن را در کنار لب ها قرار داده و رنگی متناسب با صورت پیدا کنید.


برای استفاده از رژ لب ، لبها را کاملاً آرام نگه دارید و آنها را از هم جدا کنید (لبخند). با استفاده از خط لب ، ابتدا لب بالایی را بکشید ، از گوشه لب شروع کنید و تا وسط ادامه دهید ، سپس لب پایین را بکشید. رنگ رژ لب را انتخاب کنید که کمی تیره تر از رنگ رژ لب باشد.


پس از انتخاب رنگ مناسب ، ابتدا رژ لب را روی لب بالا و سپس روی لب پایین قرار دهید. توجه داشته باشید که با آرایش ترمیمی درست ، می توان شکل لب ها را به دلخواه آشکار کرد


آرایش لب


1- با استفاده از رژ لب همرنگ ، خط لب را کمی بالاتر از خط لب طبیعی بکشید تا دهان بزرگتر به نظر برسد.

راز زیبایی چهره سحر قریشی از زبان مادری او! مشاوره رایگان دریافت کنید

اکنون زیبا ترین گل رز جهان را بخرید و او را خوشحال کنید!


2- یک برس لب را به رژ لب مورد علاقه خود آغشته کرده و در امتداد خطوطی که کشیده اید روی لب ها قرار دهید.


3- از براقي فلزي براي انعكاس نور و پرتر نشان دادن لب ها استفاده كنيد. برای پف کرده شدن لب ها ، براقیت لب بیشتری نسبت به لب بالایی داشته باشید.

4- لب را با هایلایتر کمی بالاتر از خط لب برجسته کنید ، اما قسمت سایه دار را به هیچ وجه رنگ نکنید.

5- اگر می خواهید خط لب خیلی تار شود ، می توانید با استفاده از اسفنج آرایش خط دور لب را صاف کنید.
آرایش ، زیبایی و لوازم آرایشی

از رژ لب بنفش یا نارنجی استفاده کنید

این رنگ ها معمولاً چهره را پیر می کنند و اگر از رنگ های متنوعی استفاده کنید چهره بدی به شما می بخشد. سیاه / نارنجی (بنفش / سیاه) هرگز در چهره جذاب نخواهد بود.
پیشنهاد ویژه
ترک اعتیاد ترک سیگار ترک اعتیاد به الکل دنبال کننده طب سوزنی افزایش دنبال کنندگان خرید لایک و نظر خرید لایک و نظر با کمترین هزینه ترک اعتیاد ترک سیگار ترک الکل. آیا می توانم اعتیاد خود را ترک کنم؟


آرایش لب

و راه حل این است

یک نارنجی بسیار روشن البته اگر با لباس شما مطابقت داشته باشد ممکن است بد نباشد اما در هر صورت سعی کنید از انواع روشن تر و قهوه ای استفاده کنید. البته ، فیس براش الانزا صادقانه بگویم ، من نه فروشگاه لباس نارنجی دارم و نه رژ لب های نارنجی / قهوه ای می فروشم. نارنجی معمولاً روی پوست خوب به نظر نمی رسد. اگر مجبور به استفاده از رژ لب نارنجی هستید ، حتماً آن را روی لب های خود پاک کنید.

از رنگ های قهوه ای روشن استفاده کنید. رنگ قرمز باید مقداری آبی باشد تا نارنجی روی پوست ظاهر نشود. این رنگ قرمز را زیباتر کرده و همچنین به جوان سازی و جوان سازی صورت کمک می کند.

اگر لب های پرتری می خواهید ، می توانید رژ لب یا رژ لب را کمی بالاتر از خط لب طبیعی خود بزنید. آرایش لب کهربا نیز یکی از جدیدترین انواع آرایش لب است که می تواند آرایش لب شما را زیباتر کرده و لب های شما را برجسته تر کند.

اگر از براقیت نیز استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که آن را فقط در حد لب طبیعی خود استفاده کنید. به این ترتیب صورت شما لطیف و جذاب می شود.

[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]