نکات 10 برای کارشناسی ارشد برای حفظ مو

سه شنبه 29 تير 1400
15:05
ismaeil sahab

معمولا ، اکثر متخصصان ، همه چیز را در مورد مو ، سلامت ، مخاطبان و توصیه های خود می گویند. در این مقاله سعی شده است تا مهمترین مسائل مربوط به سلامت موهای آقایان را مورد بررسی قرار دهیم تا به آقایان کمک کنیم. نتیجه این تلاش است 10 راهنمایی ظریف اما عملی شما به عنوان خوانده شده...

اولین چیزی که آقایان باید به آن توجه کنند ، بهداشت مو و شستشو است. مو به 2 گروه ، خشک ، چرب و غیره آنها تقسیم می شوند ، اما به دلیل هورمون ها ، بدن مردان ، مردان و غیره. بسیار بالاتر از موارد, و غیره., تقریبا, بیشترین, مردان چربی با موهای یا مودار, آنها بسیار زودتر از خانم ها مودار هستند, پس از حمام کردن و غیره. دوباره روغن زده, آنها.

ریزش مو بیشتر از زنان به علت مشکلات هورمونی و ژنتیکی در مردان است. با این حساب از یک طرف بهتر است آن را برای مردان موهای خود را مرتب شستشو خود را پس ظاهر چرب و کثیف است که آنها نمی از سوی دیگر برای پیشگیری از توسعه ریزش مو توصیه می شود برای مردان در هنگام شامپو کردن و غیره. کار, با شور و نشاط با انگشتان شدید hithay, ماساژ حقوق و namaland. شستن موهای کوتاه برای مردان مقدار کمی از شامپو و ماساژ خوب یک فرد است.

معمولا موهای آقایان کوتاه و منظم است. این است که چرا ما کمتر احتمال دارد برای دیدن مشکل و یا خشکی باید موهای خود را. در حالی که استفاده مداوم از سشوار و یا مو بالا بردن می توان آقایان مو شناخته شده است.

برای همه آقایان ، مطلوب است که از ریزش مو ، بهداشت جلوگیری شود ، از بلند کردن مو یا ماساژ آنها سخت و سخت جلوگیری شود.

کارشناسی ارشد نباید خشک موهای خود را محکم با یک حوله پس از خارج شدن از حمام اما باید به آرامی آب آنها را با یک حوله نرم و پس از مدتی هنگامی که مو خشک شده در هوا عادی شانه آنها.

شانه های مردانه با دندان های نرم برای شانه کردن مو مناسب نیستند. بزرگتر دانه شانه یا قلم مو ، فشار کمتر به ریشه مو هنگام شانه کردن معرفی می شود. از آنجایی که موهای آقایان بیشتر مستعد ریزش مو هستند ، نباید کمرنگ ، تحریک شده و با شانه نرم شانه شود.

استفاده از تهویه مطبوع مو مانند ژل ، موز و خرده های نامناسب می تواند منجر به خشک شدن مو و آقایان شکننده و یا ضرب و شتم آنها شود. توجه بهتر به جنس موهای خود را در هنگام انتخاب انواع مهاجمان و خرید محصولات با کیفیت بالا و استاندارد.

پس از استفاده از conditionhigh مو در مردان جوان تر است برای آنها توصیه می شود که حتما قبل از خواب چشمان خود را حتی با برخی از آب گرم bishwind و وضعیت materialhigh مو منجر خود را پاک کردن. اجازه ندهید که عوامل حالت ماندن بر روی موهای خود را برای بیش از چند ساعت یا یک روز در اکثر. علاوه بر خشکی ، تهویه مطبوع مو مات تبدیل شود.

در این روزها استفاده از سشوار در میان نسل جوان آقایان بسیار رایج است. اگر باد از سشوار بیش از حد گرم باشد ، ممکن است پوست سر را تحریک کند و کمی سوزاند و پای مو در طول زمان خشک و مستعد ضرب و شتم باشد. اگر شما مانند سشوار مطمئن شوید که به استفاده از باد ملایم و نگه داشتن این سشوار در فاصله مناسب از موهای خود را.

پیچش یا حلقه زنی یا صاف ثابت مو ، که در میان برخی از استادان رایج است ، همچنین می تواند باعث خشک شدن بیش از حد شود.

معمولا آقایان به نوع محصولاتی که استفاده می کنند توجه زیادی نمی کنند. اگر پوست پوست سر و مو خشک باشد ، باید از یک شامپو مخصوص برای کمک به موهای چرب استفاده کنید. استفاده از شامپو نامناسب یا صابون قوی می تواند پوست خشک و مو را تشدید کند ، پوست سر را پوسته پوسته کند و باعث بثورات شود.

معمولا موهای آقایان بیشتر از خانم ها در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند. نور خورشید می تواند رنگ و موهای خشک را در طول زمان تغییر دهد. به همین دلیل ، اگر آقایان مجبور به صرف ساعت های زیادی از روز در آفتاب ، و سپس آنها باید راحت ، کلاه نور و پاها استفاده کنید.

مواد مختلف موجود در آب استخرها مانند کلر به تدریج باعث خشک و تغییر در رنگ مو هستند بنابراین برای مردان توصیه می شود پس از شنا مطمئن شوید mohaishan با آب و champohai خفیف bechuind.

بسیاری از استادان سفید مو از رنگ مو استفاده می کنند. چنین افرادی باید از رنگ موی استاندارد با مارک های معتبر استفاده کنند تا موهایشان خشک و شکننده نباشد. رنگ های غیر استاندارد ، علاوه بر خشک کردن بیش از حد مو ، پوست پشت گوش و زیر چانه را تحریک می کند.

[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]