خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

شنبه 2 مرداد 1400
15:56
ismaeil sahab



کرم های آرایشی و بهداشتی ، لوازم آرایشی و بهداشتی



خرید کرم لوازم آرایشی و بهداشتی


صنعت بهداشت و زیبایی دائما در تلاش است نوآورانه ترین و موثر ترین محصولات مراقبت از پوست به بازار ، ارائه ، و غیره است. به طوری که با در نظر گرفتن این دوره از این محصول علامت تعجب, پوست, ایجاد, از آنجایی که تمامی این محصولات ادعا می کنند به طوری طراحی شده است بنابراین حفظ طراوت پوست در یک دوره طولانی تر از سوخت و ساز بدن. اکثر خریداران هنگام خرید این محصولات ، سردرگم و گیج ، سوالات واقعی زیادی برای آنها وجود دارد میآید. در این مقاله سعی شده تا شما را در فرایند خرید از طریق ارائه نکات اساسی راهنمایی کنیم.



ناظران


برای جلوگیری از رشد باکتری ها در لوازم آرایشی ، لازم است از مواد نگهدارنده در آنها استفاده شود. اجازه می دهد تا با استفاده از روغن های ضروری و یا پارابن (اتیل ، پروپیل ، و بوتیل). پارابنها مواد غیر سمی تایید شده توسط مقامات نظارتی هستند. امولسیون ، که باعث می شود یک مخلوط صاف و قوام کرم ها دوره از زمان. مانند اسید لینولئیک ، مدار تنقلات رنگدانه که معمولا در جامعه استفاده می شود. مانند گلیسیرین و گلیکول به عنوان یک تابع مرطوب کننده ، مانع از از دست دادن آب از پوست و خشک شدن آن از کارهای پیشگیری می شود.



سیلیکون


بافت باعث می شود کرم صاف و صاف است و باعث می شود آن را آسان برای مصرف کننده به استفاده از آن. گاهی اوقات برای محافظت پوست از آفتاب و کرم ها و کرم های ضدآفتاب اضافه می شوند مانند دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی یا متوکسی cinnamate متوکسی cinnermate octyl. علاوه بر این ، گاهی اوقات برای مراقبت از پوست بیشتر ، برخی از مواد به محصول در مقادیر کم ، مانند AHA ، که دارای خواص ضد پیری اضافه شده است.



لیست زیر نشان می دهد برخی از این مواد خاص, که برخی از آنها ثابت نشده است:


https://elanza.com/product/LNZ-P-5fd46c395c4e1/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

آلفا هیدروکسی اسید


Alphahydroxy یا اسید میوه حاوی اسید سیتریک از اسید میوه ، اسید مالیک سیب و اسید لاکتیک شیر است. ترکیب این سه گروه با هم به شکل آلفا هیدروکسی اسید.



اسید گلیکولیک


اسید تولید شده از نیشکر اغلب در AHA استفاده می شود.AHA یک انقلاب در محصولات مراقبت از پوست که خواص تقریبا از دوران روم شناخته شده بودند و اولین مقاله علمی خود را در سال 1974 منتشر شده ایجاد شده است. در مقادیر کوچک ممکن است باعث کمی سوزش در مقادیر زیاد در موارد زیر موثر باشد: کاهش روند پیری, درمان آکنه و افزایش ارزش رنگدانه پوست AHA قوی بود فقط توسط افراد حرفه ای و سالن های زیبایی استفاده کنید. آنها باید تحت نظارت کارشناسان و همراه با کرم های ضد آفتاب استفاده شوند.

پخش زنده دکترا 2 اوت در حضور خانم Moed رتبه 1 مدیریت تجاری


دستبند جذاب. نمايش ريس رو نديدي؟ اتمام این سایت.



اسیدهای آمینه


اسیدهای آمینه پروتئین موجود در مو و پوست انسان را. شرکت هایی که ادعا می کنند محصولات پروتئین خود را از طریق پوست بدن جذب می شود. این ادعا علمی ثابت نشده است.



آنتی اکسیدان ها


رادیکال های آزاد موجود در بدن آسیب سلول های بدن و علل بسیاری از بیماران هستند. این ریشه ها نیز بر روی پوست تاثیر می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک و پیری پوست می شوند. آنتی اکسیدان ها می تواند فعالیت های رادیکال های آزاد را کاهش دهد و کمک به بدن برای ترمیم سلول های آسیب دیده. بسیاری از میوه ها و محصولات طبیعی که حاوی آنتی اکسیدان ها مانند توت فرنگی و غیره هستند., انگور, و غیره., گیلاس و... در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان آرایشی و بهداشتی از عصاره دانه انگور و یا استفاده از ویتامین C, A و E; اما در حال حاضر هیچ شواهد قطعی برای اثبات که آنتی اکسیدان های موجود در کرم نیز می تواند موثر باشد.



اسید اسکوربیک


نام شیمیایی مولکول ویتامین C ، همچنین به عنوان فسفات منیزیم شناخته شده است. از آنجا که این ویتامین ناپایدار اما تحریک کننده به پوست ، آن را در بسیاری از لوازم آرایشی استفاده می شود. ویتامین C یک نوع آنتی اکسیدان است که می تواند پوست را روشن کند و یکی از محبوب ترین ترکیبات در سلامت و لوازم آرایشی امروز است.



اسید بتا هیدروکسی (BHA)


شایع ترین اسید استیل سالیسیک و عوامل ضد التهاب اجتناب از لایه برداری پوست است که, به این دلیل, در درمان چین و چروک و آکنه بسیار مفید صنعت, اما توجه داشته باشید که استفاده مکرر می تواند باعث واکنش آلرژیک پوست شود.

آرایش و لوازم آرایشی



سرامیدها


این مقاله که به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. سرامید مصنوعی یکی از موادی است که گفته می شود نشانه های پیری را به تاخیر می اندازد. این ادعا ممکن است در آینده بسیار نزدیک به اثبات رسیده است.



کوآنزیم Q10


این کوآنزیم که به طور طبیعی در پوست وجود دارد ، یک عامل آنتی اکسیدان و ضد باکتری است که با سن کاهش می یابد و باعث پیری پوست می شود. تا به امروز ، ادعاهای تولید Q10 بر اساس کرم ها و لوسیون ها بوده است و دانشمندان هنوز قادر به تولید مصنوعی نیستند. این Idebenone نوع weaklyfrom این آنزیم و در واقع قویترین آنتی اکسیدان است که دانشمندان قادر به تولید بود که در کاهش پیری پوست موثر است, گروه تجاری زیتون سبز (تولید کننده بوتاکس) تولید شده است.

پیشنهاد ویژه

دستگاه جوش و برش دستگاه جوشکاری joshkaridstگah کیفیت جوشکاری warzanchampo نوزاد لوسیون بدن نوزاد پودر bahhlal سلامت زنان فیروزه ای * ارسال raیگanbank ملی سپرده به بانک ملی سالانه سود بانک miliashnayi با قانون جدید چک * بانک میلی ایران



کلاژن


از آنجا که کلاژن مولکولی بیش از حد بزرگ است ، نمی توان آن را به طور مستقیم توسط پوست جذب کرد ، تنها بر روی سطح پوست باقی خواهد ماند و اموال بسیار کمی خواهد داشت.



چای سبز


عنصر مشترک امروز در بسیاری از لوازم آرایشی استفاده می شود. چای سبز حاوی پلی فنول ها ، آنتی اکسیدان ها و به نحوی است که خواص ضد التهابی برای ... چرا قرار دادن یک کیسه چای سبز (البته سرد) در چشم ، تورم آن را کاهش می دهد.



اسید هیالورونیک


پروتئین بسیار ضروری است که در پوست یافت می شود و خواص مرطوب کننده بسیار قوی هستند و می توانند بیش از بار برابر وزن خود آب جذب; اما غلظت این عنصر باید درست استفاده کنید.



انتخاب کرم مناسب


با توجه به وسعت قطعات ، کرم ها ، و غیره و تعجب آور نیست که اکثر مردم کرم مناسب را در مشکلات مردم انتخاب می کنند. به همین دلیل ، به جای ظهور بسته بندی غیرمستقیم کرم ها و بین کابینت ها در مغازه ها شما را گیج می کند ، لطفا با یک متخصص پوست مشورت کنید. حتما به سوال فروشنده مورد مواد تشکیل دهنده کرم و خجالتی نمی شود و خواندن کتاب داخل کرم قبل از خرید. فراموش نکنید که مراقبت از پوست بیش از خرید یک کرم مهم است که یک رژیم غذایی سالم ترک سیگار و ورزش موثر در داشتن خوب است و پوست سالم است. اگر شما واقعا می خواهید برای جلوگیری از چین و چروک بر روی پوست با استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF15 روز به دلیل اشعه uv خورشید هستند, علت اصلی پیری پوست است.



لانولين.


که از پشم به دست میآید برای جبران کمبود آب در تهیه مواد آرایشی استفاده می شود و در همان زمان یکی از دلایل اصلی مردم واکنش نشان می دهند و ایجاد آلرژی به هل. حتی قبل از خرید کرم ها ، مطمئن شوید که به ترکیبات توجه کنید.



رتینول و پارتیینول پالمیت


همه آنها از مشتقات ویتامین A. محققان بر این باورند که اسید رتینوئیک در کرم های موضعی می تواند به جلوگیری از چین و چروک و کاهش رنگ مارک retinova به عنوان اولین مجوز آفتاب سوختگی و درمان محصول به بازار معرفی شد و این شرکت معتقد است که حتی امروز که عوارض جانبی محدود هستند. البته این محصول می تواند خود تحریک کننده باشد و پوست را به خورشید حساس تر کند ؛ بنابراین با کرم های ضد آفتاب مصرف می شود. در حال حاضر در بسیاری از لوازم آرایشی از نوع ضعیف مشتقات ویتامین ها مانند رتینول (ضعیف نوع tritinoin) است که در یک مطالعه اخیر در دانشکده پزشکی میشیگان نشان میدهد که آنها شده اند چروکیده برای چند دهه.



توکوفرول استات


ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی و عوامل ضد التهابی است ، اغلب در کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوست شما از خورشید استفاده می شود. برخی از داده ها گزارش دادند که ویتامین E نیز به کاهش پیری پوست کمک می کند که ثابت نشده است.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]