شستشوی صورت؛ به چه صورت؟

شنبه 2 مرداد 1400
15:58
ismaeil sahab

هیچ "بهترین راه" برای تمیز کردن صورت وجود دارد. عواملی مانند نوع پوست ، محیط زندگی و آرایش در تمیز کردن صورت مهم هستند. علاوه بر این ، پاک کننده های مختلف امروز وجود دارد. محصولات جامد (قالب) که ممکن است یا صابون و یا مواد شوینده جامعه استفاده می شود که در انواع مختلف پوست (پوست خشک مختلط)...


آنها همچنین می تواند شامل مواد مخدر مانند مواد ضد باکتری یا انواع مختلف مواد ساینده. مواد شوینده مایع ممکن است مبتنی بر صابون و مواد شوینده است که مانند صابون یا محصولات است که ترکیب صابون یا کرم ترکیبات عمل می کنند. مواد شوینده مایع همچنین می تواند حاوی مواد ضد باکتری یا ساینده باشد. پاک کننده " کرم " می تواند به شکل کرم یا لوسیون باشد.



معمولا با صابون و آب (جامد یا مایع) بیماری پوستی پاک می شود. از آنجا که صابون و آب حذف بسیاری از مواد تشکیل دهنده از جمله چرک, عرق و عناصر دیگر از پوست. اما انواع مختلف پوست ممکن است نیاز به انواع مختلف صابون(یا پاک کننده پیچیده). رنگ لوازم آرایشی و بهداشتی ضد آب و روغن با کرم ، لوسیون و یا مایع پاک کننده می توان به راحتی حل می شود چرا که این حل در چربی ، بهتر از آب است.



به طور کلی موثر ترین راه برای تمیز کردن پوست صورت است که به درخواست یک کرم و یا لوسیون پاک کننده برای پاک کردن رنگ روغن, آرایش و سپس انگشت شست و به آرامی کوره صورت با آب و صابون برای از بین بردن ضایعات روغن و کرم ها و یا لوسیون ها و مواد محلول در آب. اگر پوست کرم چرب و یا راه حل سازمان به تنهایی می تواند تمام چربی از پوست را ندارد. اگر پوست بیش از حد خشک است کثرت از شستشو با آب و صابون است. چربی و رطوبت بیشتر از پوست می تواند محدوده ، پس از آن بهتر از یک پاک کننده لوسیون یا کرم ، صابون و آب به تناوب استفاده می شود.



● Astringents ، طنرس ، مواد طراوت و راه حل های روشن صورت



چه تفاوتی بین astringents ، جوهر ، مواد افزودنی طراوت و راه حل های روشن و یا صاف است ؟ آیا این محصولات برای پوست صورت مفید هستند ؟


خرید اپل دیده بان در یک قیمت معقول!(خرید امروز)


پخش زنده دکترا 2 اوت در حضور خانم Moed رتبه 1 مدیریت تجاری



نام این دسته از محصولات در طول سال تغییر کرده است. بنابراین شرح این محصولات برای نام آنها دشوار است. فوق متغیر آدرس برای توصیف نوع محصول که یا پس از تمیز کردن پوست از چربی و زواید دیگر را از بین می برد و یا در فاصله بین دو تمیز کردن استفاده می شود و یا اغلب به روز کردن پوست استفاده می شود. برای تعیین مواد حاوی محصول و برای چه هدف از آن استفاده می شود ، شما باید کتابچه راهنمای کاربر برای استفاده از آن را بخوانید.



به این محصولات وجود دارد بسیاری از خواص نسبت داده شده: آنها تمیز کردن پوست, نرم کردن بافت های بستن منافذ پوست کنترل چربی و آن را مفید برای پوست. در واقع چه بسیاری از این محصولات خلاص شدن از شر چربی از سطح پوست و ایجاد احساس خنکی و شادی است. هیچ یک از این باعث ترشح کمی چربی از غدد سباسه پوست و هیچ یک از این منافذ به طور دائم بسته می شود. تنها چیزی که آنها انجام شده است با تورم یا ملایم تحریک اطراف منافذ ، آنها را نگاه موقت کوچک.



چنین محصولاتی به طور کلی شامل آب، الکل، عطر و مواد رنگی است. علاوه بر این ، محصولات چرب پوست که حاوی الکل بیشتر معمولا astringents از فندق و نعناع نیز باشد. این محصولات ممکن است حاوی رزورسینول که در عمل مانند ضد عفونی کننده محافظ و ترکیبات قابض است و می تواند کمک به از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست. آنها همچنین اضافه کردن اسید سالیسیلیک است که مشرف به سلول های مرده از سطح پوست.


آرایش و لوازم آرایشی


محصولات رایج یا خشک پوست به طور کلی حاوی مواد پاک کننده خفیف و مواد دیگر است که پوست را راحت و هیدراته نگه داشتن آن. این محصولات ممکن است حاوی مقدار کمی از الکل ، گلاب ، روغن کرچک ، گلیسرول و آلیاژ سدیم باشد.


https://elanza.com/product/LNZ-P-5492/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-vita-grow-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

● مراقبت از صورت طبیعی و خشک


پیشنهاد ویژه

Plastico صفحه اصلی لوازم خانگی آشپزخانه کریستال پلاستیکتولید لوازم آشپزخانه / * zybasazanchampo نوزاد لوسیون بدن نوزاد پودر bahjabeh هدیه برای nozdan firuzdstگah اکسیژن, اکسیژن ساز قابل حمل, اجاره دستگاه اکسیژن و اجاره دستگاه اکسیژن ساز * قیمت مناسب


محصولات پوست خشک شامل یک پاک کننده ملایم. این محصولات دارای الکل یا الکل بسیار کم هستند و ممکن است تاثیر خوبی بر جوان سازی پوست داشته باشند.



افرادی که پوست خشک دارند باید در هر یک از این داروها احتیاط مصرف کنند ، به خصوص محصولات حاوی الکل یا موادی مانند اسیدسالیسیلیک یا سینول عمیق هستند. همچنین افراد مبتلا به اگزما یا پوست حساس باید در خوردن این محصولات مراقب باشند.



● مراقبت از صورت چرب



هدف از مراقبت از چنین پوستی این است که به وضوح محتوای چربی را کاهش دهد. صابون و آب ارزان ترین راه برای تمیز کردن پوست چرب است. پاک کننده کرم ها و لوسیون ها تنها افزایش چربی در پوست. اگر شما می خواهید به استفاده از یک کرم برای حذف آرایش خود را, شستن صورت خود را بعد از آن با آب و صابون و همچنین.



اگر امکان شستن صورت وجود نداشته باشد ، به عنوان مثال ، در مدرسه یا محل کار ، می توان آن را با یک پارچه مرطوب با رطوبت یا محصولات انجام داد. بسیاری از این محصولات حاوی الکل است که حل چربی و برخی حاوی سورفکتانت است که از بین بردن چربی.


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]