صرفه جویی در لوازم آرایشی در یخچال و آنچه شما نیاز به دانستن

چهارشنبه 13 مرداد 1400
14:21
ismaeil sahab

برخی از لوازم آرایشی را نمی توان پس از باز کردن محیط در اتاق ذخیره کرد ، زیرا پیش از آن خراب خواهد شد. از آنجایی که روزهای گذشته ، سرب و کرم ها در داخل یخچال نگهداری شده اند ، اما می توانند تمام" لوازم آرایشی " را در داخل یخچال قرار دهند ؟

بسیاری از لوازم آرایشی ما در یک مکان ثابت و خاص محلی ، مانند کیف های دستی ، لوازم جانبی ، آرایش و غیره، زبان ، کتابچه راهنمای کاربر ، و یا زیر شلواری میز ، araishiman نگهداری می شوند ، اما در خانه نگه داشته ، و غیره زندگی مفید ممکن است کاهش می یابد به منظور کاهش بهره.آن است.


در نظر گرفتن آرایشی از داروخانه ها در این است که شما به سادگی می توانید از کرم به صورتتان از حمام به یخچال به (آره یخچال و فریزر) که ممکن است تمام توانایی خود را برای مبارزه با چین و چروک و پاک کردن پوست تغییر دهید.


لوازم آرایشی در یخچال.


چه باید بکنید و چه چیزی را برای حفظ اقلام بهداشتی در یخچال و فریزر

لوازم آرایشی را از نور خورشید و فریزر دور نگه دارید :

دمای اتاق برای بسیاری از لوازم آرایشی و کرم برای پوست شما مناسب است ، به شرطی که دور از نور مستقیم خورشید باشد. نور خورشید انقباض گرما محصول و تجزیه اجزای فعال آن را تسریع می کند.


بهترین کار این است که به بسیاری از محصولات خود را در داخل مخازن نگهداری به آنها را امن نگه دارید, اما نه همه از لوازم آرایشی موجود خود را به عنوان برخی از آنها را باید در داخل یخچال قرار داده و پس از چند حلقه از خالی yekhaltan. می تواند به دمای سرد افزایش عمر مفید برخی از محصولات(علاوه بر این ، استفاده از انجماد سریع باعث می شود آن را نگاه تازه).


فضای تمیز برای هر محصول مراقبت از پوست با رتینول یا ویتامین C:


درجه حرارت سرد کاهش سرعت تخریب هر دو مواد سازنده. سرعت بخشیدن به عملکرد کرم چشم مورد علاقه خود را برای از بین بردن پف کردگی چشم و نگه داشتن دمای پوست خود را کم در هنگام استفاده از محصولات پس از خورشید که آن را خنک نگه دارید.


با قرار دادن لوازم آرایشی در یخچال و فریزر خلاص شدن از شر گلوله ، اگر چه آنها باید از بیشتر دفع به طوری که آنها جدا نیست. اگر رژ لب یک بار در یخچال همیشه در یخچال نگه دارید, نگه دارید, اما اگر رژ لب به طور تصادفی ذوب شده در کیسه و یا در ماشین شما, شما می توانید آن را در یخچال تا دوباره سفت شود.


فقط پس از سفت کردن ، اطمینان حاصل کنید که یخچال و فریزر شما را از بین می برد ، زیرا در طول زمان ، سرما می تواند باعث جداسازی روغن و موم بر روی آن شود.


نکات مراقبت از پوست


اثر ذخیره سازی لوازم آرایشی در یخچال بر روی پوست

نکات مهم در حفظ لوازم آرایشی

لوازم آرایشی خود را روی میز داخل حمام قرار ندهید:


بخار از آب به شما هیچ نعمت برای لوازم آرایشی را انجام نمی دهد ، اما می تواند سطح برخی از لوازم آرایشی را لکه دار کند و شروع به قالب کند. هر نوع اسکراب ، پودر و هر چیزی که مهر و موم جامد ندارد ، مانند سایه چشم ، آن را در جایی خشک نگه دارید.


این نیز در رابطه با کوسن اسفنجی است ، که اگر ژنراتور به طور مداوم مرطوب ممکن است قالب باشد. پس از تمیز کردن آن ، اجازه دهید آن را خشک حفاظت در هوا.

https://www.superdrug.com/Make-Up/Eye-Makeup/Mascara/c/pt_make_up_mascara

خودداری از رویه خامهای کیک یا لوازم آرایشی و بهداشتی:


درجه حرارت بسیار سرد می تواند مضر باشد ، مانند گرما در لوازم آرایشی شما. امولسیفایر مانند لوسیون ، کرم ها و سیستم های تهویه مطبوع ، به خصوص اگر آنها در حالی که برای منجمد شده و پس از انجماد بسیار ناپایدار تبدیل شده است. اگر شما زندگی می کنند در یک محل پر طول زمستان نگه داشتن لوازم آرایش و خود را دور از پنجره های جانبی اگر شما یک محصول در گاراژ یا زیرزمین تغییر محل .


رویه خامهای کیک یا لوازم آرایشی و بهداشتی


شرایط ذخیره سازی لوازم آرایشی در یخچال و فریزر

9 محصولات آرایشی و بهداشتی که شما باید در یخچال نگه دارید:

1.ژل یا کرم چشم:


بسیاری از مردم از خواب بیدار با چشم های پف کرده. دلیل این است که زمانی که شما خواب, شما به مایع به پایین چشم, به خصوص اگر شما ناوبری شام خورده اند.

اگر بخش بهداشت و درمان مرطوب است و کاملا توضیح داد به سرعت از بین بردن پف از چشم خواب خود را در صبح ، کرم olltan در یخچال و فریزر ، قرار داده است ... استفاده کنید ، زیرا سرماخوردگی ، رگ های خونی برای قرارداد و تورم کاهش می یابد.


2.ناخن لهستانی:

https://elanza.com/product/LNZ-P-60054d1b4810f/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-boombastic

گرما و نور خورشید می تواند فرمول لاک را ضخیم کند یا حتی رنگ آن را تغییر دهد. صرفه جویی در لاکتوز در یخچال و فریزر کمک می کند تا برای حفظ لاک نازک. به طوری که حتی در واقع رنگ واقعی آن حفظ شده است.


لاک در یخچال.


مزایای ذخیره سازی ناخن لهستانی در یخچال

چنین لوازم آرایشی را در یخچال نگهداری کنید

3.کرم های ضد آفتاب:


پس از تابستان ، اگر قوطی های کرم یا کرم ضد آفتاب را که می خواهید نگه دارید ، باز نشده یا نیمه استفاده کنید ، آن را در یخچال قرار دهید. محیط گرم را کاهش می دهد بهره.از SPF, که به معنی آن را به پوست شما محافظت می کند اگر شما می خواهید به استفاده از آن را دوباره.


4.کرم ضد درد:


بنابراین اگر گزش حشرات و تبخیر چیزی یخ بر روی آن را به بدن شما احساس سرد از خارش بدن خارش و سرد با هم ، احساس نمی.


5.عطر:


اگر عطر خود را در کمد لباس خود نگه دارید و در معرض مقدار زیادی از نور و گرما قرار می گیرید ، مواد شیمیایی تجزیه می شوند و بوی خوب آنها به طور ناگهانی بوی متفاوت می شود.


عطر در یخچال.


ما عطر را در یخچال و فریزر دور از نور خورشید قرار داده ایم

خانم ها این لوازم آرایشی را در یخچال ذخیره می کنند.

6.محصولات ضد آکنه:


اگر متخصص پوست شما یک نسخه از داروهای ضد آکنه مانند کلیندامایسین یا سه لوما به شما بدهد.- برچسب, بررسی کنید که اگر خود را گفت این است که از آن خواهد شد در یخچال و فریزر ذخیره می شود یا نه. این فرمول موثر نخواهد بود اگر آن را به درستی حفظ نشده است.


7.رژ لب:


رژ لب که هر روز شما با استفاده از آن شما نیاز به آرام کردن نیست اما اگر حصیر کردم به آن را بررسی کنید و شما هنوز هم آن را نگه دارید و اگر در یخچال نگهداری می شود بیشتر باقی می ماند و تنها اگر دنیای مد است ما گفت ، , گرما می تواند مواد شیمیایی در طول تجزیه و تحلیل زمان, و به همین ترتیب از بردیچ که یکی دیگر از مشابه روز اول,


رژ لب در یخچال و فریزر


لوازم آرایشی رژ لب که نیاز به در یخچال و فریزر ذخیره می شود

مراقبت از لوازم آرایشی در یخچال و دور از نور خورشید

8.محصولات زیبایی طبیعی:


از آنجا که محصولاتی که ادعا می کنند آلی و طبیعی هستند حاوی مواد نگهدارنده ، پارابن ها ، سولفات ها و غیره نیستند. شما باید آن را در یخچال نگه دارید تا خراب نشوید. این نه تنها عمر مفید آن را افزایش می دهد ، بلکه مانع رشد باکتری ها می شود.


9.لوازم آرایشی و بهداشتی مایع (پودر کرم-ریمل مژه و ابرو-خط چشم و..):


این شامل همه چیز از پودر به کرم ریمل مژه و ابرو و خط چشم مایع است. پس از باز کردن این محصولات دارای تاریخ انقضا است که به شما این طولانی ترین نگهشان مانند آنها را در یخچال و فریزر صرفه جویی در شما و همچنین برای محصولات شما می خواهید برای باز کردن نه برای مدت زمان طولانی نگهشان شما نیز باید چنین کاری را انجام دهد.


شاید شما با استفاده از آلوئه ورا به دلیل آفتاب سوختگی است که اگر شما نگه داشتن آن سرد و هنگامی که استفاده می شود در سایت کپی پوست شما خواهد بود قادر به از بین بردن سوزش و خارش و احساس ناخوشایند است که همراه با سوزش پوست خود را.


ریمل مژه و ابرو و خط چشم در فریزر


نگهداری ریمل مژه و ابرو و خط چشم در یخچال

لوازم آرایشی که هرگز نباید در یخچال نگهداری کنید:

روغن:


هرگز و به هیچ وجه ذخیره روغن در یخچال و فریزر . نه تنها آنها از هم جدا و تنگ تر, اما سرد تغییر فرمول شیمیایی و باعث می شود که روغن به لغزش و لغزش.


سایه چشم:


بهترین سایه چشم, سرخ شدن و کک در یک محل خشک و به دور از نور خورشید نگه داشته. حالت محو شدن رنگ و اکسیداسیون من به یاد داشته باشید که پودر در. لب براق و محو شدن سیستم آب مخلوط ، قالب ، آنها باید نیست.


فروشگاه سایه چشم در یخچال و فریزر


راه درست برای نگه داشتن در سایه چشم

چنین لوازم آرایشی را در یخچال ذخیره نکنید

هر چیزی آلی:


لوازم آرایشی طبیعی یا خانگی ، بدون نگهدارنده باید در یخچال قرار گیرند ، اما تاریخ انقضا باید بررسی شود. دلیلش این است که تنها آماتور دیگر باقی می ماند همیشه.


مداد:


اگر آب و هوا واقعا گرم است و شما نیاز به فلنج یا مداد تیز به کار ، در یخچال برای چند دقیقه قبل از تیز کردن دانش سهم خود قرار داده است.با این حال ، من فکر می کنم با استفاده از مداد سرمه چشم که برای داخلی دیوار برای چشمان شما استفاده می شود ؛ شما می خواهید به نرم و نه به عنوان خشن ، به طوری که در یخچال و فریزر ذخیره نمی کند.


[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]