همه چیز در مورد پدیکور پا با ماهی

دوشنبه 25 مرداد 1400
14:26
ismaeil sahab

ماهی آبگرم و یا به اصطلاح ماهی پدیکور یکی از عجیب ترین راه برای پاک کردن پوست مرده و پینه در پا و کمک به درمان بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس.

پدیکور ماهی یکی از زیبایی های سبک های عجیب و غریب است که در سال های اخیر وارد فرهنگ عامه شده است. ماهی پدیکور (به انگلیسی : ماهی پدیکور) است که به نام ماهی آبگرم (به انگلیسی : fish spa) شناخته شده است به این معنی است که شما را به نقطه مشخصی جای پای خود را در یک حوضه از آب پر از ماهی های کوچک به نام Jara Rufa (به انگلیسی: Jara rufa) یا ماهی, دکتر, معرفی, وحشیانه, مرده پوست ماهی روی پای خود به آنها غذا به طوری که پوست لایه زیرین که


https://elanza.com/product/LNZ-P-6312/%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D9%85-60-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


طبیعت, آسمان, بومی خاورمیانه است و به عنوان یک درمان برای بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس استفاده می شود.


مطالعه انجام شده در یک محیط کنترل شده در دانشگاه علوم پزشکی اتریش پدیکور ماهی موثر برای درمان پسوریازیس. البته لازم به ذکر است که این آزمایشگاه یک آزمایشگاه بهداشتی است و نه یک مرکز لوازم آرایشی و لوازم آرایشی.



در اواخر 2010 ، استفاده از ماهی برای پدیکور پا بسیار محبوب شد. اگر شما استفاده می شود برای از بین بردن پوسته های مرده در اطراف ناخن یا پینه خود را به سالن ناخن ، در حال حاضر شما می توانید یک پدیکور ماهی استفاده کنید. پدیکور ماهی های زیبا و بی دندان ماهی است که بسیار علاقه مند هستند از خوردن پوست مرده و نتیجه کار خود را به ماندن پوست صاف و ابریشمی روی پای خود را.



علاوه بر بهبود ظاهر و صافی پوست ، استفاده از آبگرم ماهی علائم پسوریازیس و اگزما را کاهش می دهد. البته ، رعایت بهداشت در این مکان ها به نظر می رسد کمی دشوار است.



آیا آبگرم ماهی خطر وجود دارد, پدیکور ماهی, پدیکور پا با ماهی, پدیکور ماهی

پدیکور ماهی یا آبگرم ماهی یکی از روش های زیبایی عجیب ترین است



تاریخچه آبگرم ماهی

گفته شده است که ترک ها حداقل 400 سال از ماهی گارا رووا برای لایه برداری استفاده می شود. با این حال ، پدیکور ماهی در کتیبه ترکیه ، ژاپن و کرواسی از اواسط 2000s معرفی شده است و محبوبیت و کاربرد تجاری را به دست آورده است.


اولین استراحتگاه آمریکایی باز در 2008 و در انگلستان در وارد 2010. تقریبا یک سال بعد مراکز پدیکور ماهی 280 در انگلستان کار می کردند.



محبوب آبگرم فیشر در سال 2011 ضربه قوی با انتشار مقالات علمی. فرضیه این بود که یک آزمایش بر روی 6, 000 Garra rufa ماهی در اندونزی نشان داد که این ماهی با آلوده شدند استرپتوکوکوس آگالاکتيه (به انگلیسی: استرپتوکوکوس آگالاکتيه). باکتری هایی که به طور بالقوه برای افرادی که از بیماری های مزمن یا سیستم ایمنی ضعیف رنج می برند مضر هستند.



این کشف منجر به یک واکنش منفی از سازمان حفاظت از سلامت بریتانیا (HPA ) و سازمان پیشگیری و کنترل بیماری های امریکا (CDC), مراکز فعالیت, و رفت و آمد مکرر ماهی حداقل 10 ایالات متحده ممنوع.



مزایای آبگرم ماهی ، مضرات آبگرم ماهی ، روش کار آبگرم ماهی

چگونه به انجام آبگرم جک


ميخواي ماشينت رو بفروشي؟ مشاهده قیمت آنلاین امروز!


به این ترتیب ، شما می توانید از پلک های خود خلاص شوید. (پر کردن فرم)



حالت جک آبگرم عمل

آبگرم ماهی در اصطلاح عامیانه به عنوان دکتر ماهی شناخته شده است. روو حمله ماهی بومی ترکیه, سوریه, ایران و عراق. این ماهی به طور انحصاری fornails استفاده می شود زیرا مواد غذایی از این ماهی پوست مرده بر روی پا است و به راحتی قابل تشخیص به آنها.



معمولا ماهی ها در یک مخزن مشترک در آب گرم ذخیره می شوند و پس از ورود مشتری ، ماهی های 100 را به یک وان مخصوص پا انتقال می دهند.


قبل از شروع به کار با پدیکور ماهی باید پاها را کاملا شستشو داده و به طور کامل برای حضور زخم ها و عفونت ها بررسی شود.



ماهی دکتر با تردید که ورود پای خود را در آب بلافاصله ایجاد جذب و در اطراف لکه های مرده پوست که رنگ های روشن تر بر پا قابل مشاهده برای تغذیه این مجموعه است.



از آنجا که این ماهی دندان ندارد ، تماس خود را با پوست هیچ درد ایجاد نمی کند ، و شما ممکن است فقط گاهی اوقات احساس مینشست در برخی از نقاط.


ماهی پدیکور بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد و اگر شما می خواهید پس از اتمام شما همچنین خدمات پدیکور سنتی استفاده کنید.



آبگرم ماهی محبوب در میان celberites

شاید می توان گفت که اگر تجرد و مشهور بود آبگرم ماهی را امتحان کنید ، پس از آن پدیکور ماهی می تواند محبوبیت برسد. اگر شما شنیده ام این مدت به تازگی, تجرد شده است با استفاده از آن برای سالهای زیادی. در حال حاضر آنها آن را به طور تصادفی و کنجکاوی انجام داده اند ، و یا دریافت مقدار زیادی از هزینه برای تبلیغات.

رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل



ماهی خوردن پوست مرده.

چه شما فکر می کنم زمانی که شما برای اولین بار شنیده ام که ماهی به پوسته پوسته شدن پوست مورد استفاده قرار گرفت? اگر شما فکر می کنم که آنها با استفاده از بدن خود را برای ناهار, سپس شما کاملا حق با شماست.

https://en.pmlm.ir/Product/873a1629-dffb-4d17-877b-86c609a58613/l-dora-hair-growth-boosting-tonic-with-maltodextrin-200-ml

به گفته دکتر تس موریسیو., متخصص پوست در بورلی هیلز, کالیفرنیا. مدیر درمانگاه پوست beyoti این روش از نظر پدیکور, خواص, اما شامل فرو بردن پا در آب ماهی کوچک است که پوست مرده می خورد. این ماهی برای توانایی خود را برای پاک کردن و خوردن پوست مرده بدون خونریزی و آسیب رساندن به پوست سالم شناخته شده است. ماهی در ماهی آبگرم به معنای واقعی کلمه گرسنه است.



ماهی در بین زمانی که مشتری به ماهی آبگرم نمی رود تغذیه نمی شود و تنها وعده های غذایی که مصرف می کنند پوست مشتریان است. بنابراین پوست پای خود را لایه برداری و تمیز کردن و صاف کردن پای خود را در واقع تنها غذایی شما را وادار به از بین بردن گرسنگی است.


پیشنهاد ویژه

لیزر مو برداشتن عوارض جانبی لیزر مو, تراش برای khandankati که قبل از لیزر مو baidbanidhasidk 24qimt امروز بلیط هواپیما به هر نقطه در irankhride, کاندوم, کاندوم, کاندوم takhiriarsal فوری و راز انواع کاندوم


به همین دلیل ، انجمن های حفاظت از حیوانات شادی را به این مراکز نشان نمی دهند. علاوه بر نگه داشتن ماهی گرسنه ، تعویض بیش از حد و آب به آب ، آن نیز نگرانی برای سلامت ماهی باعث شده است. به خصوص اگر فرد با اشاره به ماهی آبگرم استفاده کرده است بهداشت یا کرم های ضد آفتاب و لوسیون روی پای خود است که هشدار دهنده برای سلامت ماهی.



مزایای آبگرم ماهی ، مضرات آبگرم ماهی ، روش کار آبگرم ماهی

احساس هنگام انجام جک آبگرم



چگونه فیش آی آبگرم احساس?

آیا تا به حال در اسکله بوده است و یا در داخل بعدی آویزان پای خود را در آب به خوردن ماهی خود را در ارسال? در این مورد ، شما می توانید احساس عجیب و غریب است که در آبگرم ماهی ایجاد تصور کنید. تصور کنید یک دسته از ماهی به طور ناگهانی شروع به خورد پوست پاها ، تصور کنید یک خلاء به طور ناگهانی غیر ممکن است برای کسی که چنین تجربه ای ندارد. همه ما باید بگویم این است که منتظر یک احساس خاص و عجیب و غریب. همسایه ماهی هیچ دندان بنابراین خوردن پوست مرده باید کشش می توانید هزاران نفر از جاروبرقی کوچک زیر آب متصل به پای خود را تصور کنید.



به گفته جان هو ، صاحب یکی از مراکز آبگرم ماهی ، چه مشتریان از این تجربه دریافت پاهای نرم تر و پاک تر است. ورود به جک آبگرم است خنده همراه. من مردم رو ديدم که بخندن تا اشکهاشون بيرون نياد من فکر نمی کنم که هزینه تمام این اندازه گیری فشار با آب.



مزایا و مزایای ماهی آبگرم

به گفته دکتر کلاین این ماهی می تواند کمک به تحریک جریان خون و گردش خون را افزایش تحریک نقاط طب سوزنی, کاهش بوی بد پا کمک به درمان عفونت های قارچی ،



یک آزمایش کوچک در سال 2006 نشان داد که استفاده از ماهی در ماوراء canaz گزینه درمان مناسب با حداقل عوارض جانبی برای درمان پسوریازیس.


طرفداران ماهی آبگرم ادعا می کنند که پاکیزگی و حساسیت به لمس است که پاها هرگز تجربه کرده اند.



مضرات و ملاحظات بهداشتی برای ماهی آبگرم

اگر چه این ماهی دندان, گزارش ها نشان می دهد که اگر ماهی غذا خوردن بسیاری از نقطه پوست وجود دارد و باعث کاهش و یا سایش در سایت.


البته با توجه به واقعیت فوق و یا وجود زخم یا زخم مشتری قبل از ورود ماهی آبگرم به گزارش سازمان بهداشت انگلستان, احتمال انتقال بیماری های خونی در ماهی آبگرم بسیار کم است.



اگر اگزما ، پسوریازیس یا زخم های پوستی دارید ، احتمال عفونت باکتریایی در سوکت آبگرم وجود دارد. اگر چه این علمی ممکن است ، اما آن را ثابت موارد عفونت به عنوان یک نتیجه از پدیکور ماهی بسیار کم است.



سازمان تعمیر و نگهداری بهداشت توصیه انگلستان ، چرا که در آبگرم ماهی نیاز به یادگیری یک عفونت پوست برای شما. مردم رنج می برند از بیماری ها از جمله دیابت و بیماری های ویروسی که از طریق خون انتقال خون افراد مبتلا به ضعف سیستم ایمنی و یا درماتیت بر پا هستند از مراجعه به ماهی آبگرم جلوگیری از.


[ بازدید : 502 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]