عوامل روشن کننده پوست طبیعی

شنبه 13 شهريور 1400
12:15
ismaeil sahab

ماسک روشن کننده پوست به ماسک هایی اشاره دارد که لایه های تاریک ، تاریک و مرده پوست را حذف می کنند و پوست را سفید می کنند. در این مقاله سعی شده است تا با معرفی ترکیبات طبیعی موثر در روشنایی پوست ، نحوه تهیه و استفاده از بهترین ماسک های روشن را به شما آموزش دهیم.

روشن کردن پوست

https://elanza.com/product/LNZP-60925daed9707/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%B4%D8%AD-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-sebo

رنگ مقیاس برای زیبایی صورت در نظر گرفته نشده است. اما بعد از مدتی متوجه می شوید که رنگ پوست شما دیگر یکسان نیست. رنگ دانه ها و لکه های تیره بر روی صورت شما ظاهر می شود و پایداری آنها شما را نگران می کند. با این حال ، مراقبت از پوست و کرم روشن کننده پوست می تواند از تیره شدن و لکه ها جلوگیری شود یا روشن و بهبود یابد.



علل تاری پوست


بسیاری از علل را می توان در تاریکی پوست درگیر کرد که در موارد زیر شرح داده شده است:


- کمبود اکسیژن خون در پوست مهم ترین عامل است که باعث می شود پوست شما نگاه مات ، خسته و مرده است


- استرس مزمن


- کمبود مواد مغذی خاص در رژیم غذایی


- قرار گرفتن در معرض گرد و غبار بیش از حد و آلودگی


- قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید است که افزایش سلول های ملانوسیتها که ملانین ، که باعث لکه های قهوه ای بر روی پوست را افزایش می دهد.


و....



4 پوست طبیعی سفید پر سر و صدا مواد

* پاک کردن پوست با تخم مرغ سفید

https://www.amazon.com/Swiss-Apple-Dramatically-Reduces-Wrinkles/dp/B00H8A2SYG

سفید تخم مرغ یک منبع عالی از پروتئین ، مواد معدنی و ویتامین های مختلف است. در سفیده تخم مرغ ، ویتامین k ، E ، A ، B12 ، ریبوفلاوین و اسید فولیک فراوان هستند ، همه برای ترویج ساخت کلاژن مفید است.



سفید تخم مرغ ضد التهابی قوی است ، بنابراین قرمزی پوست را نیز کاهش می دهد. همچنین سفیده تخم مرغ خواص است که کمک به پوسته پوسته شدن پوست است. این ماده سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند.



* ماده آب لیمو برای از بین بردن رنگ پوست تیره


آب لیمو یک ترکیب است که برای از بین بردن تاریکی پوست امتحان بازگشته است. اسید سیتریک در داخل آب لیمو سلول های مرده را از بین می برد و در نتیجه تاریکی پوست را به خوبی حذف می کند. برگشت به پوست خود را با این طراوت آب.



* مزایای چوب زرد و اثر آن بر روشن شدن پوست


زردچوبه از تولید بیش از حد ملانین جلوگیری می کند که باعث لکه های تیره و پوست می شود و همچنین لکه های تیره و لکه های پوست را از بین می برد. این ماسک نیز برای روشن کردن زیر بغل شما بسیار مفید است.



مطالعه بیشتر از: ماسک صورت گیاهی


* آرد برنج شایع ترین ماده در زیبایی پوست است


ترکیب شیمیایی برنج در بازسازی سلول های پوست آسیب دیده و سلول های مرده کمک می کند.

تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز


مجموعه ای از 40 شماره آچار آچار رده 60٪کمتر از قیمت بازار برای خرید!(محدود)



- برنج سرشار از ویتامین B است که باعث تحریک رشد و بازیابی سلول است. همچنین روند پیری سلول را کند می کند.


- برنج حاوی مواد آریزانول است. آریزانول اشعه ماوراء بنفش خورشید را جذب می کند ، گردش خون را بهبود می بخشد ، ترشحات پوست را افزایش می دهد و سلول های مرده پوست را از بین می برد.


- برنج حاوی ویتامین E که تغذیه پوست و ترویج طراوت پوست.


- در نهایت اسید فرولیک موجود در برنج ، به عنوان یک آنتی اکسیدان مانند پوست محافظ در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند.



ماسک روشن کننده پوست ، روشن کننده پوست طبیعی ، ماسک روشن کننده پوست خانگی

ماسک روشن کننده پوست



ماسک های روشن کننده پوست


ساده ترین و قابل دسترس ترین راه برای روشن کردن پوست استفاده از ماسک های خانگی است. اگر چه ساخت این ماسک ممکن است وقت گیر, یک مزیت بزرگ این است که آنها عوارض جانبی ندارد و ارزان هستند.



توجه: اگر سابقه استفاده از ماسک را نداشته باشید ، ابتدا آن را در بخش کوچکی از پوست خود متوجه شوید در صورت آلرژی. همچنین این ماسک ها در مجموع آرامش با فکری آرام استفاده کنید و در زمان استفاده از, صحبت کردن, خنده و حرکت پخت حتی اثر بیشتری بر روی پوست خواهد شد و از چین و چروک در صورت جلوگیری کنید.



پاک کردن پوست با ماسک روشن کننده سفید تخم مرغ


مواد تشکیل دهنده:


3-4 قاشق غذاخوری عسل


تخم مرغ 2


قاشق غذاخوری گلیسیرین


یک قاشق چای خوری لیمو


مقدار کمی از پودر نمک دریا



آماده سازی و روش استفاده:


برای تهیه این ماسک ، به اندازه کافی برای جدا کردن سفیده تخم مرغ از زرده و مخلوط با گلیسرول و به خوبی هم بزنید. سپس عسل و لیمو را به این ترکیب اضافه می کند و در نهایت نهایی نمک دریا را به آن خرد می کند و آن را به خوبی حرکت می دهد.



* از آنجا که تخم مرغ مورد استفاده در آماده سازی آن خیلی زود خراب خواهد شد. بنابراین مراقبت باید در یخچال و فریزر گرفته شده است.



برای استفاده از این کرم اعمال می شود برخی از آن بر روی پوست و ماساژ پوست شما را به خوبی با کمک انگشتان دست و اجازه دهید آن را بر روی پوست خود را برای 20-15 دقیقه است.

پیشنهاد ویژه

سفر, رزرو هتل, سیستم, محل اقامت, رزرو آنلاین از محل اقامت * اسب, موهای زائد, عوارض لیزر مو, تراش وجود دارد تمیز کردن دندان های خود را * آیا returnstatus های ارتودنسی, ارتودنسی زودتر مراقبت در طول ارتودنسی



ماسک سفید با آب لیمو


مواد تشکیل دهنده:


1 قاشق غذا خوری آب لیمو + 1 قاشق غذا خوری روغن بادام



آماده سازی و روش استفاده:


یک قاشق لیمو را با یک قاشق روغن بادام مخلوط کنید. سپس ، با استفاده از پنبه ، آن را بر روی صورت و گردن اعمال کنید. شما می توانید ماساژ صورت خود را برای اثربخشی بهتر با نوک انگشتان خود و در جهت بالا و سعی کنید به تمرکز بر روی مناطق مشکل.



ماسک روشن کننده پوست زردچوبه


مواد تشکیل دهنده:


پودر زردچوبه 4 قاشق چای خوری


قاشق غذاخوری قاشق غذاخوری آرد ذرت یا آرد (برای چسباندن مواد)


چند قطره عسل برای نرم کردن


برای پوست چرب: 4 4 فنجان شیر چند قطره از آب لیمو


برای پوست خشک: 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ، روغن بادام شیرین یا روغن زیتون (اگر می خواهید بیشتر بخورید)



آماده سازی و روش استفاده:


ترکیب آرد و زردچوبه با هم و اضافه کردن عسل. اگر شما پوست چرب, اضافه کردن مواد تشکیل دهنده شما برای پوست های چرب گفت, و اگر شما پوست خشک, اضافه کردن روغن های شما برای پوست های خشک ذکر. ماسک را روی صورت و گردن قرار دهید و آن را برای 15 به 20 دقیقه بگذارید. سپس با یک حوله بشویید.



ماسک روشن با آرد برنج


مواد تشکیل دهنده:


آرد برنج 2 قاشق غذاخوری


شماره یک تخم مرغ سفید


عسل 1 قاشق چایخوری


لیمو تازه 1 قاشق چای خوری (اگر شما پوست چرب)



آماده سازی و روش استفاده:


مخلوط مواد تشکیل دهنده با هم و سفت پوست تمیز خود را هنگامی که شما در رسیدن به تمرکز مناسب. حدود یک چهارم, و اجازه دهید آن را بر روی پوست باقی بماند و سپس شستن. شما می توانید یک کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از پوست خشک استفاده کنید. با استفاده از این ماسک دو بار در هفته می تواند نتیجه باشد.


[ بازدید : 476 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]