خرید محصولات که مطابقت پوست شما

شنبه 13 شهريور 1400
12:16
ismaeil sahab

ما همه می خواهم به جوان ماندن, و در اغلب موارد, ما صحبت بسیاری از هزینه های برای رسیدن به این هدف. از خرید محصولات مراقبت از پوست گران قیمت به استفاده از بوتاکس ، پرکننده و انواع جراحی های زیبایی. اما پوست بیش از حد حساس و نامناسب استفاده از همان محصولات مراقبت های گران قیمت و عدم مراقبت می تواند تمام وقت و پول خود را هدر. گاهی اوقات داشتن عادات مکرر برای شما مفید خواهد بود.


1. مشاهده یک متخصص پوست

حداقل زمانی که پا مراقبت از پوست بین آنها می آید ، عادت چیز خوبی است. ما میشل سبز شرکت, یک متخصص پوست از منهتن, و برخی از راهنمایی که ما ادامه خواهد داد به شرح داده شود. با پیروی از راهنمایی دکتر سبز ، شما می توانید لذت بردن از داشتن پوست زیبا و زرق و برق دار در سال های آینده.

پیوند مو با آخرین روش های روز دنیا (پر کردن فرم)


تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز




اگر شما هرگز یک متخصص پوست مراجعه کنید ، فقط انتخاب کنید تا گوشی و یک قرار ملاقات. به گفته دکتر سبز داشتن یک متخصص پوست دارای مزایای بسیاری است. یک متخصص پوست کمک خواهد کرد که شما به دنبال یک برنامه درمانی علمی برای رفع مشکلات پوستی خود را; یک برنامه به طور خاص برای شما طراحی شده است. علاوه بر این ، امتحانات منظم اجازه می دهد متخصص پوست برای پیگیری وضعیت کل پوست شما و ارائه دستورالعمل های مراقبت از پوست جدید.


2. خرید محصولات که مطابقت پوست شما

آیا پوست شما حساس ، خشک یا چرب است ؟ دانستن نیازهای پوست کمک می کند تا مقابله با آنها را بهتر. هر نوع پوست نیاز به مواد پاک کننده ، سرم ، مرطوب کننده و لایه برداری خود دارد. به جای استفاده از محصولات مختلف خودسرانه بپرسید متخصص پوست به ارائه محصولات مناسب با پوست خود را.


3. استفاده از کرم های ضد آفتاب

به گفته دکتر سبز ، هیچ چیز مانند اشعه ماوراء بنفش و آسیب خورشید باعث پیری پوست نمی شود. برای به دست آوردن پوست زیبا و روشن در سنین بالاتر ، استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF 40 درجه هر روز. نیروی بازدارنده برای لوازم آرایشی بسیار بالا نیست ؛ بنابراین بهتر است قبل از آرایش از کرم های ضد آفتاب به طور جداگانه استفاده کنید. زنانی که پوست زیبا و روشن ، هر چند ساعت تازه کردن کرم های ضد آفتاب صورت. عناصر در کرم های ضد آفتاب فقط برای 2 ساعت موثر هستند. بنابراین ، شما تنها فرصت برای راه رفتن در کوچه و خیابان و رفتن به خانه داشته باشد. بهتر است برای قرار دادن کرم های ضد آفتاب در کیف دستی خود را به استفاده از آن برای جوانی از سر گرفتن صورت و دست کرم در صورت لزوم است.


4. استفاده از سرم پوست

اگر شما سرم بین لوازم آرایشی و مراقبت از پوست ندارد, تا بر روی چیزی بزرگ از دست رفته. مواد تشکیل دهنده فعال در سرم پوست را جذب می کند و باعث زیبایی و درخشندگی پوست می شود. استفاده از آسانسور برای پاسخگویی به نیازهای پوست شما. برخی از سرم ها برای مرطوب کردن و برخی برای حذف لکه های پوست استفاده می شود.

https://elanza.com/product/LNZP-60925daed9707/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%B4%D8%AD-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-sebo

5. روند پیری را کاهش دهید

آیا چین و چروک پوست خود را به دلیل نگرانی شما در مورد چین و چروک? توجه داشته باشید که پوست شما برای همیشه زیبا خواهد ماند. بنابراین ، اقدامات پیشگیرانه را در نظر بگیرید تا در برابر روند پیری تسلیم نشوید. در مشاوره از دکتر, سبز, بهتر است به جستجو برای محصولات است که نیازهای پوست خود را از سن 20 سال.


6. ماسک صورت خود را به طور منظم

ماسک صورت مناسب برای تعمیر تمام مشکلات پوستی نیست. با این حال ، نقش مهمی در تامین اکسیژن و بازگرداندن رطوبت از پوست دارد. نگاهی به صورت هر ماه یا دو و قرار دادن یک ماسک بر روی صورت خود. شما یک سالن آرایش برای مراقبت از پوست نیاز ندارد, اما شما همچنین می توانید به کمک از داروهای خانگی از.


7. استفاده از ویتامین C و ویتامین

دکتر سبز توصیه می کند همه بیماران به استفاده از محصولات حاوی ویتامین C و رتینول تا زمانی که آنها جوان هستند. ویتامین C حاوی آنتی اکسیدان ها و تولید کلاژن در بدن کمک می کند. در حالی که رتینول حذف چین و چروک و کشش پوست را افزایش می دهد. استفاده از محصولات حاوی این دو گروه به شما کمک می کند پوست جوان و درخشان را دریافت کنید.


8. رژیم غذایی مقررات

پوست صورت بسیار حساس است; همه سمی است که از طریق مواد غذایی (از طریق نوشیدن الکل و سیگار کشیدن مصرف کافئین و آلودگی محیط زیست) وارد بدن از. در نهایت ، اثر پوست. توصیه دکتر گرین در این زمینه چیست ؟ توصیه می شود از مصرف سموم تا زمانی که ممکن است خودداری کنند.



زیبایی و درخشندگی پوست


استفاده از مرطوب کننده قبل از خواب است که پوست خشک را تسکین می دهد

پیشنهاد ویژه

افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، اقامت کوتاه باعث می شود شما به از دست دادن اعتماد به نفس?لباس دختران ، لباس پسران ، خرید لباس نوزاد جذاب ترین ، برخوردهای کودک ، روتختی نوزاد ارزان ، حوله ، rovershirovershi ترک با قابلیت شستشو



9.استفاده از مرطوب کننده قبل از خواب

به گفته دکتر سبز ، با استفاده از یک مرطوب کننده قبل از خواب را تسکین می دهد پوست خشک و به طور قابل توجهی کاهش می دهد اثر سموم زیست محیطی.


10. تحقیقات قبل از خرید محصولات

سرم srm 200 ادعا می کند که برای جلوگیری از روند پیری به بازار عرضه می شود ، اما وعده های تبلیغاتی احتمالا انجام نخواهد شد. بسیاری از محصولات با اهداف بزرگ به بازار عرضه می شوند ، در حالی که شواهد زیادی از اثربخشی آنها وجود ندارد و حتی آزمایش های تجربی نتایج قابل قبول را به دست نیاورده اند.

https://www.amazon.com/Swiss-Apple-Dramatically-Reduces-Wrinkles/dp/B00H8A2SYG

11. به آرامی پوست را درمان کنید

اسکراب صورت مشکلات پوستی را حل نمی کند ، اما تنها بدتر خواهد شد. پوست صورت حساس به نحوه استفاده از لوازم آرایشی است ، بنابراین هنگام استفاده از لوازم آرایشی ، پوست خود را به آرامی درمان کنید.


12. پاک کننده روزانه ملایم

اگر پوست چرب فقط شستن صورت خود را با حوله و آب ولرم. به زمان پاک کننده برای انجام کار خود را. به جای خاراندن صورت ، اجازه دهید پاک کننده بر روی صورت نشسته تا زمانی که قادر به حذف آرایش از صورت خود و حذف مواد خارجی ، خاک ، چربی به طور کامل. شستن صورت خود را با آب ولرم در صبح و اگر شما به رنگ صورتی چرب, استفاده از یک ضد عفونی کننده ویژه در صبح و عصر.


13. خوردن شیرینی کمتر

تپش قلب سرعت می تواند باعث درخشندگی پوست بیشتر. کمک می کند تا ورزش و ورزش برای افزایش سرعت گردش خون و اکسیژن در رگ ، باعث روشن شدن پوست شما. همه ما می دانیم که پوست دارای گیرنده های اندورفین است که می تواند اثر مثبت ورزش هوازی بر روی پوست را توضیح دهد.


14. استفاده از کرم حاوی رتینوئیدها هر شب

رتینوئید با مشتق ویتامین مانع از از دست دادن کلاژن در پوست می شود. از دست دادن کلاژن در پوست باعث ایجاد خطوط عمیق در پوست و مرگ زودرس سلول های پوستی می شود. رتینوئیدها با نسخه در دسترس شما هستند.


تریتینیون آداپولین و تازاروتن شایع ترین انواع کرم های حاوی رتینوئید هستند. پس از کرم های حاوی رتینوئید ممکن است باعث سوزش هستند بهتر است قبل از استفاده از رتینوئید لارو moisturizedand خوب استفاده اجازه می دهد تا برای حداقل 30 دقیقه به ماندن پانچ سپس با استفاده از کرم رتینوئید.


15. مصرف ماهی قزل آلا و مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها

ماهی قزل آلا حاوی مقادیر زیادی از امگا-3 است که به مرطوب کردن پوست در داخل و خارج پوست کمک می کند و از التهاب جلوگیری می کند که منجر به قرمزی پوست می شود. غذاهای آنتی اکسیدانی و نوشیدنی هایی مانند زغال اخته ، سبزیجات سبز ، چای سبز و قهوه به کاهش رادیکال هایی که ساختار پوست را مختل می کنند و با پیری زودرس پوست مبارزه می کنند ، کمک می کند.


[ بازدید : 485 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]