کرم های ضد آفتاب منقضی شده است ؟

دوشنبه 29 شهريور 1400
15:48
ismaeil sahab

چگونه می گویند که SPF بی اثر است?

آیا نیمی از کرم های ضد آفتاب خالی در جدول آرایش از تابستان گذشته و هنوز هم? آیا شما تعجب است که شما می توانید آن را در این سال استفاده? صبر کن! مطمئني تموم نشده ؟ بسیاری از ما به سرزنش ، چرا ما استفاده از کرم های ضد آفتاب است که در زیر شلواری ما باقی مانده است.

https://www.amazon.com/Man-Arden-Sunblock-Sunscreen-Resistant/dp/B07WDG5ZV9

به نظر می رسد که این قطعا یک راه امن برای استفاده از کرم های ضد آفتاب نیست-چرا که خانه اثر خود را از دست داده بود. در این بخش از پوست سالم مرطوب در پاسخ به درخواست یکی از شما کاربران همه ما چیزهایی که لازم است در مورد کرم های ضد آفتاب برای محافظت از خودمان در خصوص تاریخ انقضا و ما بحث من تهیه کرده ام.


کرم های ضد آفتاب سالم


اثر مخرب کرم های ضد آفتاب فاسد بر روی پوست

کرم های ضد آفتاب منقضی می شود ؟

بله ، حتما! به عنوان کرم ، سرم ، ماسک و دیگر محصولات مراقبت از پوست از دست دادن انقضا.همه محصولات دارای تاریخ انقضا . با این حال ، پیدا کردن تاریخ انقضا در کرم های ضد آفتاب می تواند مشکل باشد.


شما می بینید که در هر نقطه از محصول تاریخ انقضا چاپ شده است اما در برخی موارد تاریخ انقضا اغلب نامشخص است . به عنوان مثال ، برخی از مارک های ترجیح می دهند به ذکر است تاریخ انقضا در کد چاپ شده (مانند یک سری از اعداد). چه باید بکنید اگر شما می توانید تاریخ انقضا پیدا کنید?


در چنین مواردی ، به یاد داشته باشید :


کرم های ضد آفتاب برای سه سال پس از باز کردن ظرف موثر است.این اتفاق می افتد تنها زمانی که نام تجاری تنظیم نشده تاریخ انقضا و مقررات FDA در نظر گرفتن تمام کرم های ضد آفتاب موثر برای حداقل سه سال است.


هنگامی که محصول منقضی.، مواد تشکیل دهنده ، اثر آنها. این همان نتیجه ، حفاظت SPF به عنوان قبل از تاریخ انقضا انجام می شود. نه


با گذشت زمان ، اجزای موجود در کرم های ضد آفتاب از بین می روند و این ممکن است باعث واکنش های آلرژیک و تحریک کننده شود. علاوه بر این ، زمانی که پایان کرم های ضد آفتاب ، قارچ ها و باکتری ها در آن رشد می کنند و باعث عفونت های پوستی می شوند.


اين يعني چي ؟


این به این معنی است که اگر کرم های ضد آفتاب در مکان های گرم, تعمیر و نگهداری و یا در معرض رطوبت توسعه " مواد تشکیل دهنده آن می تواند حذف شود در نتیجه کرم های ضد آفتاب حتی قبل از آن رسما به پایان می رسد, آنها کارایی خود را از دست بدهند.


اجزای هر محصول زیبایی و مراقبت از پوست ، از جمله کرم های ضد آفتاب ، در طول زمان کاهش می یابد. با این حال ، اگر کرم های ضد آفتاب به درستی نگهداری نمی شود ، روند تخریب می تواند سرعت بخشیدن و زودتر رخ می دهد .


اما بیش محافظ از آفتاب بدون کرم ضد آفتاب بودن آن در صورتی است که کرم های ضد آفتاب, ویتامین ها, مواد معدنی و مواد تشکیل دهنده فعال آن است که این مواد مانند دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی در ذهن است که آن را بهتر است .


کرم پایان


اثر کرم های ضد آفتاب بر روی پوست و علائم فروپاشی

مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب و مواد معدنی و کمتر از مواد شیمیایی ضد آفتاب متعلق بیا این به این معنی است که شما می توانید با استفاده از یک یا دو ماه پس از تاریخ انقضا. استفاده از کرم های ضد آفتاب خود را, اما نه بیشتر; دوره او در همه زمان ها. Teupch دور انداختن کرم های ضد آفتاب, یک دبیرستان جدید.


اما چه اتفاقی می افتد زمانی که تاریخ انقضا پاک شده است و یا به سختی قابل مشاهده?


چگونه برای گفتن اگر کرم های ضد آفتاب هنوز هم خوب است یا نه? راه هایی برای پیدا کردن پاسخ وجود دارد.


علائم کرم های ضد آفتاب منقضی شده و بی اثر

چگونه می توانم بگویم که کرم های ضد آفتاب منقضی شده است?


سازگاری و بافت کرم های ضد آفتاب می گوید همه چیز در مورد وضعیت آن. با این حال ، چند چیز شما می توانید مطمئن شوید که کرم های ضد آفتاب خود را منقضی می شود وجود دارد.


1. آیا تاریخ انقضا وجود دارد?


این می تواند بر روی دیوار در یک بطری یا هر جای دیگر باشد. اگر شما نمی توانید آن را پیدا کنید ، وب سایت نام تجاری را برای اطلاعات عمومی در مورد تاریخ انقضا محصول بررسی کنید.

https://elanza.com/product/LNZP-60eec025960dc/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-acnesol-spf50-%D9%88%D8%B2%D9%86-50-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%A8%DA%98-%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C

شما همچنین می توانید با خدمات مراقبت از مشتری کرم ضد آفتاب آردن الانزا از نام تجاری همان تماس با ما درباره تاریخ انقضای محصول را بپرسید اگر چیزی غیر منتظره و ماه و سال که شما کرم های ضد آفتاب لbouy اید یادداشت کنید. کرم های ضد آفتاب باید برای حداقل سه سال موثر باشد.


2. بوي عجيبي ميده؟


شما بهترین قاضی در این زمینه هستید. پخت آن ، و اگر شما متوجه است که آن را عطر معمول ندارد ، پس از آن کرم های ضد آفتاب است به احتمال زیاد به منقضی شده اند ، و آن را باید جایگزین شود. در هر صورت ، اگر محصولات شما بوی غیر معمول داشته باشند ، آنها را کنار بگذارید.


3. بافت خود را تغییر?


شما تاریخ انقضا را بررسی کرده اید و محصول شما بوی خوبی دارد. فکر ميکني کافيه ؟ هنوز نه! مقدار کمی از محصول را در دست خود بریزید و آن را با مالش بررسی کنید.


آبيه؟ آیا یک فصل شروع ? اگر بله ، دیگر برای پوست شما مناسب نیست.هر گونه تغییر در قوام کرم های ضد آفتاب باید جدی گرفته شود.همچنین استفاده از کرم های ضد آفتاب منقضی شده ممکن است باعث مشکلات پوستی جدی شود .


عوارض کرم های ضد آفتاب از تاریخ گذشته


علائم کرم های ضد آفتاب منقضی شده بر روی پوست

چه اتفاقی می افتد اگر شما استفاده از کرم های ضد آفتاب منقضی شده?

کرم های ضد آفتاب شیمیایی حاوی اجزایی مانند obenzone ، humosalate و اکسی بنزن ، که شروع به اکسیداسیون پس از تاریخ انقضا خود را به اتمام است.


در نتیجه ، این کرم های ضد آفتاب به درستی بر روی پوست شما گسترش نمی یابد.


این باعث می شود :


آفتاب سوختگی وحشتناک

پیری زودرس

آلرژی پوست ناشی از مواد منقضی شده (بازخورد اثر)

اگر چه کرم های ضد آفتاب مواد معدنی اکسید نمی کنند ، مواد کاهش دهنده آنها کمتر موثر هستند و ممکن است باعث مشکلات پوستی شوند. اما ، گاهی اوقات ، ممکن است حتی قبل از تاریخ انقضا ، کرم های ضد آفتاب را خراب کند.


در چنین مواردی این کار نمی کند به عنوان موثر به عنوان آن باید باشد.برخی از عوامل است که می تواند منجر به انقضا حتی قبل از تاریخ انقضا آن وجود دارد.


کرم های ضد آفتاب خراب


اثر کرم های ضد آفتاب از تاریخ گذشته بر روی پوست

چگونه برای حفظ کرم های ضد آفتاب: روش های پیشگیری از انقضا اولیه

کرم های ضد آفتاب خود را بسیار مقاوم است ، اما این بدان معنا نیست که شما باید مراقب باشید در مورد چگونه شما آن را ذخیره. در حالی که حفاظت از خود را از کرم های ضد آفتاب ، عناصر باید در ادامه مواد آورده شده در نظر گرفته شود:


اجتناب از قرار دادن لوله های ضد آفتاب در نور مستقیم خورشید.


که آیا شما آن را در پنجره های عقب اتومبیل خود را و یا در نزدیکی پنجره خانه خود است که در معرض مستقیم نور خورشید در حال توسعه در هر دو سناریو ضد آفتاب فرمول برای کاهش داد شما می خواهید.


آنها را در یک مکان خنک نگه دارید ؛ از "منطقه سرد" ، من به معنی یخچال و فریزر نیستم. آن را در یک منطقه دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید. نور خورشید نمی تواند مقاومت در برابر درجه حرارت بالاتر از 77 درجه فارنهایت (25 درجه سانتیگراد).


فروشگاه در یک محل خشک.


مناطق مانند نزدیک حمام یا سینک آشپزخانه برای جلوگیری از, و غیره. رطوبت می تواند فرمول یک محافظ ضد پیری ناپایدار و آن را به مناسب پرورش باکتری ها و قارچ ها در ...


به یاد داشته باشید-هر بار که شما مشکوک, در مورد کرم های ضد آفتاب را فراموش نکنید, جایگزین کردن آن خودتان, دفعه بعد قبل از بیرون رفتن و ... فراموش نکنید که برای بررسی اینکه آیا کرم های ضد آفتاب موثر است یا نه.


[ بازدید : 516 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]