چگونه بر حسب نوع پوست روغن صورت انتخاب کنیم؟

يکشنبه 5 ارديبهشت 1400
17:02
ismaeil sahab

روغن acial امروزه بسیار معروف است چون باعث درخشندگی و تابندگی پوست می شود و بیشتر از 50 نوع روغن صورت در مغازه ها قابل دسترس است و هر کسی بر حسب نوع پوستی که دارد یکی از آنها را استفاده می کند که نتایج باورنکردنی به همراه دارد. در ادامه این بخش از سلامت نمناک به انواع پوست و روغن ها می پردازیم.
بهترین روغن گیاهی پوست های خشک و چرب
1. پوست های معمولی :
افرادی که پوست معمولی دارند از بهترین نوع پوست برخوردار هستند و باید از روغن های نارگیل، زیتون، دانه انگور و ارگان روزانه برای چرب کردن پوست استفاده کنند.
2.روغن مناسب برای پوست های حساس :
افرادی که پوست حساس دارند باید محتاط عمل کنند چون ممکن است گاهی اوقات منجر به خراشیدگی، خارش و تورم پوست شود و باید از روغن های زیتون، بابونه و گل یاس برای آبرسانی و انعطاف پذیری پوست استفاده کنند و همچنین این روغن ها برای درمان آکنه و جوش هم موثر است.
روغن گیاهی پوست
روغن گیاهی مناسب انواع جنس پوست
3. پوست های پیر و سالخورده :
افرادی که پوست پیری دارند باید از روغن های حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنند که از چین و چروک پوست جلوگیری کنند. روغن کندر، رز و خواص روغن آرگان برای آبرسانی و جوانسازی پوست بسیار موثر است چون حاوی آنتی اکسیدان است.
4. روغن گیاهی مناسب برای پوست های چرب :
اگر پوست چربی دارید باید روغنی را انتخاب کنید که سبوم و چربی پوست را کنترل کند و به همین منظور پوست خود را خشک نگه دارید و از روغن سرو، آرگان ، لیمو و ترنج برای تغذیه پوست استفاده کنید.
5. روغن گیاهی مناسب برای پوست های خشک :
افرادی که پوست های خشک دارند معمولاً با خشکی و خارش پوست مواجه می شوند و انتخاب درست روغن بسیار مهم است. روغن جوجوبا، نارگیل و زیتون سریع جذب پوست می شوند و آب پوست را فراهم می کنند و به آسانی این مشکل را رفع میکنند.
روغن گیاهی برای پوست خشک
برای پوست خشک چه روغن گیاهی مناسب است؟
6. روغن گیاهی مناسب برای کنترل جوش :
اگر پوست خشک یا چربی دارید که با جوش و روزنه هایی همراه است، باید از روغن های حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید که در درمان جوش و لک های تیره پوستی مناسب است به همین منظور به شما روغن اسطوخودوس، گل شمعدانی و نعناع هندی را پیشنهاد میکنیم.
7. روغن گیاهی مناسب برای پوست های ترکیبی :
درمان این نوع پوست دشوار است چون نه خشک است و نه چرب اما به شما روغن پرتقال، زیتون، نعناع هندی و اسطوخودوس را پیشنهاد می کنیم چون پوست را متعادل میکند.

حتماً با گرم شدن هوا آب‌رسانی الانزا به پوست برای شما هم تبدیل به دغدغه‌‌ای اساسی برای مراقبت از پوستتان شده تا بتوانید به بهترین شکل از پوستتان نگهداری کنید. همان گونه که می‌دانید، پوستی که به طور روزانه در معرض نور خورشید، آلاینده‌های موجود در هوا و همچنین استرس‌های زندگی قرار می‌گیرد، به مرور آب خود را از دست می‌دهد و مانند گلی زیبا که طراوتش از بین رفته و پژمرده است می‌شود.


بدین جهت برای آب‌رسانی به پوستتان احتمالاً به دنبال بهترین روش آب‌رسانی به پوست هستید. با این حال شاید تاکنون اطلاع دقیقی از مفهوم آب‌رسانی به پوست نداشته‌ باشید. پس بهتر است که در ابتدا با مفهوم آب‌رسانی به صورت مختصر آشنا شوید.


آب‌رسانی به پوست چیست؟
صرف‌نظر از نوع پوستی که دارید، آب‌رسانی یعنی رساندن آب کافی به پوست که به دو صورت وارد کردن مواد طبیعی مناسب آب‌رسانی به بدن از طریق خوردن و آشامیدن آن‌ها و همچنین استفاده از شیوه‌های آب‌رسانی از خارج پوست می‌باشد. اهمیت آب‌رسانی به این دلیل است که پوست به‌عنوان بزرگ‌ترین ارگان موجود در بدن که مانند حفاظ تمامی بدن را پوشش داده، دارای درصد بالایی از آب است که کمبود آب آن، از سویی باعث افت کیفیت پوست و بروز جوش و چروک در آن شده و از سویی دیگر موجب کاهش محافظت بدن توسط آن و بروز برخی بیماری‌ها می‌شود. پس با این اوصاف آب‌رسانی به پوست نقشی تعیین‌کننده در حفظ سلامتی، زیبایی و بدین ‌ترتیب جوانی پوست دارد. اما سؤالی که با دانستن اهمیت آب‌رسانی به پوست قطعاً ذهنتان را درگیر کرده، این است که چه روش یا روش‌هایی برای آب‌رسانی به پوست وجود دارد و کدام یک از آن‌ها نقش مؤثرتری در آب‌رسانی و جوان‌سازی پوستتان می‌تواند ایفا کند؟

با چه روش‌هایی پوست خود را آب‌رسانی و جوان‌سازی کنیم؟
شما که پیگیر آب‌رسانی و جوان‌سازی پوست خود هستید، احتمالاً می‌دانید که بین دو شیوه‌ی آب‌رسانیِ گفته شده، کدام یک بیشتر مورد توجه است و آن چیزی نیست جز استفاده از روش‌های آب‌رسانی از ناحیه‌ی روی پوست. این شیوه به دو صورتِ استفاده از مواد طبیعی در قالب ماسک بر روی صورت و به‌کار بردن مواد و امکانات غیرطبیعی و شیمیایی بر روی پوست می‌باشد.


روش‌های طبیعی آب‌رسانی به پوست
از روش‌های طبیعی آب‌رسانی، به‌کار بردن موادی چون خیار، عسل، گوجه‌فرنگی، آووکادو، آلوئه‌ورا و موادی دیگر، به تنهایی و یا به صورت ترکیبی در قالب ماسک خانگی و یا کارخانه‌ای است. استفاده از این شیوه‌ی طبیعی، با اینکه هیچ عارضه‌ای برای سلامتی پوست شما ندارد، نیازمند صبر و تکرار بسیار در مدت‌زمانی طولانی توسط شما است تا تأثیرش بر پوستتان محسوس شود.


روش‌های غیرطبیعی آب‌رسانی به پوست
روش‌های غیرطبیعی آب‌رسانی و جوان‌سازی پوست نیز دارای گستردگی بسیاری می‌باشد که از جمله‌ی آن‌ها انواع کرم‌‌ها، ماسک‌ها و ژل‌های مختلف، هیدرودرمی، روش‌های تزریقی، استفاده از انواع محرک‌ها، میکرونیدلینگ و روش‌های دیگر است. این شیوه‌ها که با استفاده از مواد و امکانات مختلفی آب‌رسانی و جوان‌سازی روی پوست را انجام می‌دهند، متناسب با روش مورد استفاده‌ی خود، درصدی از مواد شیمیایی و یا اشعه‌های مختلف را در فرآیند آب‌رسانی و جوان‌سازی استفاده می‌کنند که در بلندمدت دارای عوارض جانبی برای سلامتی پوست شما هستند.


همچنین این روش‌های شیمیایی به علت محدود بودن کارکردشان بر روی لایه‌ی اولی یا بیرونی پوست، تأثیر عمیقی بر پوستتان ندارند و به دلیل سطحی بودن این تغییرات، ماندگاری پایداری بر پوست شما نخواهند داشت. از طرفی نتایج مطالعات علمی مختلف این نکته را بیان می‌کند که استفاده‌ی مداوم از کرم‌ها و ژل‌های آب‌رسان بر روی پوست طبیعی باعث افزایش حساسیت و تحریک‌پذیری پوست می‌شود. پس با این وجود، چه روشی برای آب‌رسانی به پوست مناسب و بی‌خطر است؟


معرفی بهترین روش آب‌رسانی و جوان‌سازی پوست
احتمالاً در سال‌های اخیر اصطلاح «فناوری نانو» را بسیار شنیده‌اید خرید محصولات اس تی.ایوز از الانزا که توسط آن، محصولات و خدمات متفاوتی برای ارتقای کیفیت زندگی ارائه شده است. اخیراً نیز در حوزه‌ی زیبایی محصولاتی با بهره‌مندی از این فناوری شکل گرفته‌اند که امکان آب‌رسانی پوست را عمیق‌تر و فاقد هرگونه عوارضی کرده‌اند. تا جایی که حتی اصلی‌ترین ماده‌ی مورد استفاده جهت آب‌رسانی را خود آب قرار داده و با تصفیه‌ی آن به شیوه‌ی نانو، نمک‌ها و آلاینده‌های موجود در آب را نرم کرده و از بین می‌برد.

جدیدترین و کارآمدترین دستگاهی که این کار را انجام می‌دهد، نانواسپری آب‌رسان است که توسط فناوری پیشرفته‌ی اولتراسونیک، مولکول‌های آب را تحت فشار تجزیه و تصفیه و مولکول‌های هیدروژن و اکسیژن آب را آزاد می‌کند. بعد از آن، آب یونیزه‌ی ایجاد شده تبدیل به بخار شده و توسط افشانه‌ی دستگاه به بیرون اسپری می‌شود. بهره‌مندی از آبی که در فرایند یونیزاسیون، غنی شده و خاصیت آب هیدروژنه و اکسیژن‌دار را پیدا کرده است، شما را از همراهی هرگونه ماده‌ و فرآیند شیمیایی و نامعلومی که دارای عوارض جانبی است بی‌نیاز می‌کند.

آب‌رسان پوست,بهترین آبرسان پوست,بهترین روش جوان‌سازی پوست
این آبِ غنی ‌شده که از جمله فواید آن، تأثیر آنتی‌اکسیدانی مولکول هیدروژن در ترمیم و احیای سلول‌ها است، در ابعاد نانو به بیرون اسپری می‌شود و برخلاف شیوه‌های طبیعی و غیرطبیعی آب‌رسانی که فقط توان نفوذ به لایه‌ی رویی پوست را دارند، به لایه‌ی دوم پوست نفوذ کرده و شما با استفاده از آن می‌توانید تأثیرات عمیق‌تر و ماندگارتری را بر پوست خود ایجاد کنید. همچنین پوست شما تنها امکان جذب 3/0 درصد از کرم‌های آب‌رسان را دارد؛ درحالی‌که ذرات غبارمانند آبِ ایجاد شده توسط نانواسپری امکان جذب بالای آب را توسط پوست فراهم می‌کند.


آب‌رسان پوست,بهترین آبرسان پوست,بهترین روش جوان‌سازی پوست
نانواسپری آب‌رسان از سویی به دلیل ابعاد کوچک و وزن پایین خود و از سویی دیگر با داشتن باتری قابل ‌شارژ داخلی، این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان و مکانی، با داشتن بایو اویل آن در کیف و جیب خود و تنها با پر کردن آن توسط آب معمولی، بتوانید آب‌رسانی به پوست خود را بدون توقف دنبال کنید و از تهیه‌ی کرم‌ها و مواد شیمیایی گران‌قیمتی که هربار با اتمام دوره‌ای خود، شما را ناچار به پرداخت هزینه‌‌ای دوباره می‌کنند، بی‌نیاز شوید.


همچنین شما دیگر احتیاجی به مراجعه‌ی حضوری به آرایشگاه‌ها و کلینیک‌‌های زیبایی جهت استفاده از خدمات و فرایندهای آب‌رسانی و جوان‌سازی پوست، خصوصاً در این ایام کرونایی نخواهید داشت و کاملاً خودکفا، به سالم‌ترین و مؤثرترین شکل ممکن پوست خود را جوان خواهید کرد. حتماً سؤالی که برای شما ایجاد شده این است که نانواسپری را از کجا می‌توان تهیه کرد و آیا اصلاً در ایران یافت می‌شود؟! جواب نگرانی شما در فروشگاه کمکس است. با مراجعه به آن می‌توانید بی هیچ دردسری نانواسپری آب‌رسان ویوکس را تهیه و با بهترین کیفیت، پوست خود را آب‌رسانی کنید!
منبع:
https://www.beytoote.com/news/medical-news/strongest1-skin-watersupply.html


[ بازدید : 250 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]