5 تکنیک های مراقبت از پوست صورت

شنبه 13 شهريور 1400
12:19
ismaeil sahab

هر زن تمایل دارد پوست صورتی زیبا و شفاف داشته باشد. ما اغلب آرایش سریع را انجام می دهیم ، اما نکات مهم مراقبت از پوست را نادیده می گیریم. شما می توانید زیبایی را با پیروی از چند راهنمایی ساده به دست آورید

https://www.amazon.com/Swiss-Apple-Dramatically-Reduces-Wrinkles/dp/B00H8A2SYG

1.تغذیه صحیح: برای حفظ پوست سالم ، همیشه در نتیجه ، لوازم آرایشی مناسب را اعمال کنید و یک رژیم غذایی سالم را به نوعی سبزیجات و میوه های تازه ، غلات و غیره نگه دارید.، ماهی ، غذاهایی که از نظر ویتامین A ، B ، C ، E و آنتی اکسیدان ها غنی هستند. بقایای سلامت. استفاده فراوان از این ویتامین ها کمک می کند تا به بازسازی ، تعمیر ، تولید کلاژن ، مرطوب و حفظ پوست سالم است. استفاده از غذاهای طبیعی به همان اندازه که ممکن است و از غذاهای آماده و فرآوری شده خودداری کنند.



2.مراقبت از پوست پایه: پايه و به طور منظم مراقبت از پوست برای هر کاری در صبح و شب, لزوما شامل سه مرحله; تمیز کردن پوست, مرطوب کننده پوست و استفاده از مواد پاک کننده.حتی اگر زمان کافی نداشته باشید ، تمیز کردن و مرطوب کننده پوست شما بسیار مهم است.


پیوند مو با آخرین روش های روز دنیا (پر کردن فرم)


تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز



3.رژیم غذایی مناسب: با توجه به ترکیب رژیم غذایی و مراقبت از پوست شما می تواند انجام بسیاری مانند لایه برداری پوست بیرونی برای از بین بردن سلول های قدیمی و رشد سلول های تازه. این تمرین را می توان با مالش صورت ، دست یا اعمال حلال ها ، الکل ساخته شده از اسیدهای میوه انجام داد. ماسک حاوی ویتامین ها و مواد معدنی می تواند موثر در از بین بردن چین و چروک صورت, لایه بردار پوست خشک, عفونت های پوستی و درمان پوست است که به نظر می رسد ضعیف و فرسوده است. پوست شما نرم تر و نرم و صاف تبدیل خواهد شد و شما جوان تر احساس خواهد شد. سرم ها مواد ترکیبی قدرتمند هستند که در محصولات آرایشی استفاده می شوند. مواد ضخیم در داخل این سرم ها قرار می گیرند که می توانند پوست را سریعتر و عمیق تر فشرده و نفوذ کنند. سرم می تواند رفع برخی از مشکلات پوستی مانند خشکی و clouding.



4.کرم های ضد آفتاب: بحث در مورد اهمیت کرم های ضد آفتاب لازم نیست به تکرار! دلیل کرم های ضد آفتاب بسیار مهم است که عامل اول پیری و آسیب های پوستی با "قرار گرفتن در معرض نور خورشید"همراه است! محافظت از پوست خود را از اشعه های خورشید مهم ترین مراقبت از پوست است که باید به صورت روزانه در نظر گرفته شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث چین و چروک صورت و لکه های رنگی برجسته ناشی از آسیب به غشای میانی پوست. آسیب از نور خورشید می تواند باعث سرطان پوست.


https://elanza.com/product/LNZP-60925daed9707/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%B4%D8%AD-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-sebo

پیشنهاد ویژه

روتختی, حوله, سقف و سقف جمع بر روی فرش? افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ارتفاع کوتاه تا 10 سنت بدون هتل بازگشت ، ویلا جنگل ، باغ لوکس ویلا اجاره قیمت رفت و آمد مکرر


5.صحیح آرایش: بهترین راه برای بهبود وضعیت لوازم آرایشی و بهداشتی خود را ، استفاده از مواد زیربنایی لوازم آرایشی و بهداشتی است که می تواند پوست خود را هموار و هموار مرطوب. پوست مرطوب می تواند چهره شما را واقعا سرد کند. او به شما هر آرایشگر بگویید که آن را بسیار مهم است که با آرایش نرم بر روی صورت شروع می شود. استفاده از یک دستمال یا پارچه نرم به زیر خط دار خط پوست, پوشش تا نقص و یا دیگر چیزهای ناخوشایند بر روی پوست. این مهم است که به استفاده از محصولات خوب مناسب برای نوع پوست و رنگ خود را. مراقبت از پوست مناسب با دانستن نوع پوست شما آغاز می شود. 5 نوع پوست وجود دارد: پوست خشک ، طبیعی ، چرب ، حساس و هیبریدی.



قبل از خرید چه نوع محصول آرایشی و بهداشتی شما نیاز به دانستن دقیقا چه نوع پوست شما. این کمک خواهد کرد که شما خرید بهترین محصولات بهداشتی مناسب برای پوست شما. سپس رنگ مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید. زیرساخت های پوستی با رنگ های نامناسب ، پوست شما را ناسالم و خسته می کند. شما هرگز نباید زیرساخت های پوست در راه است که به نظر می رسد مانند یک ماسک بر روی صورت خود استفاده کنید. طوری که به نظر می رسد طبیعی خانه تی می تواند منجر به پوست شما. برای تعیین رنگ مناسب برای زیرساخت های پوست شما ، ابتدا آن را بر روی خطوط فک آزمایش کنید. رنگ مناسب ، بر روی پوست ناپدید می شود.


[ بازدید : 482 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]