خرید کرم های ضد آفتاب از الانزا

دوشنبه 29 شهريور 1400
15:46
ismaeil sahab

شما می دانید شما نیاز به کرم های ضد آفتاب, اما با وجود بسیاری از لوسیون و اسپری و ژل و چگونه شما می دانید که آنها را جلوگیری از سرطان پوست و حقوق ؟ هنگامی که بحث حفاظت از خورشید می آید در وسط ، نوع کرم های ضد آفتاب شما انتخاب می کنید فقط به عنوان مهم به عنوان چگونه شما از آن استفاده کنید.


بسیاری از مردم استفاده از کرم های ضد آفتاب زمانی که آنها خورشید را ببینید. اما مشکل این است که معمولا کرم های ضد آفتاب نیست. مشکل این است که کاربر اطلاعات برچسب کرم را می خواند و از کرم ضد آفتاب به درستی استفاده نمی کند.


کرم های ضد آفتاب


نکات مهم در مورد استفاده از کرم های ضد آفتاب

قبل از اینکه از خانه بیرون بیایید ، این نکات را برای رسیدن به حداکثر حفاظت از خورشید دنبال کنید.


1. حفاظت uva و UVB

همیشه ضد عینک آفتابی عینک آفتابی را انتخاب کنید که حفاظت از هر دو UVA و علت برای انجام این کار. شما باید پوست خود را از اشعه ماوراء بنفش اشعه ماوراء بنفش B (UVB از پوست محافظت می بینیم که باعث آسیب و سوختگی و پوست نیز اشعه ماوراء بنفش اشعه ماوراء بنفش (UVA می شود که خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد, اگر پوست و موی سالم و مرطوب. همچنین مطمئن شوید که شمارنده آفتابی شما را انتخاب کنید. حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم است. این مواد به جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش و اشعه ماوراء بنفش کمک می کند.


بهترین کرم های ضد آفتاب


2. کرم با SPF 30 یا بالاتر را انتخاب کنید

همیشه از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب SPF را جذب می کنند و اشعه های خورشید را منعکس می کنند ، بنابراین به پوست شما آسیب نمی رسانند.


نگه داشتن در ذهن که اگر شما یک SPF بالاتر آن است که بسیار بهتر از بسیاری از مردم فکر می کنم که اگر شما انتخاب می کنید یک SPF بالاتر بیشتر می توانید اقامت در آفتاب و محافظت از آنها.


3. استفاده از کرم های ضد آفتاب در اوایل و تکرار آزادانه

نیم ساعت طول می کشد تا پوست را جذب کند sunscreen.So اسپری کرم های ضد آفتاب 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن. اکثر مردم از کرم های ضد آفتاب به اندازه کافی استفاده نمی کنند. شما باید پوشیدن یک اونس از کرم های ضد آفتاب-به اندازه یک توپ گلف را به تمام نقاط بدن در معرض نور خورشید از جمله گوش در دست پشت گردن ،

https://www.amazon.com/Man-Arden-Sunblock-Sunscreen-Resistant/dp/B07WDG5ZV9

استفاده از کرم های ضد آفتاب


4. کرم های ضد آفتاب هر دو ساعت تکرار کنید.

فراموش نکنید که این حمام در طول روز خواهد شد تمیز محافظ آفتاب پس از چند ساعت; بنابراین مراقب باشید به گسترش هر دو ساعت به اندازه کرم های ضد آفتاب. در برخی موارد کرم های ضد آفتاب باید هر 60 تا 90 دقیقه استفاده می شود.


5. فقط در کرم های ضد آفتاب تکیه می کنند

متاسفانه ، کرم های ضد آفتاب به طور کامل نمی تواند جلوگیری از سرطان پوست ، جوش و سوختگی پوست ، اما شما می توانید پوست خود را کمی فلپ آنها محافظت می کند . علاوه بر کرم های ضد آفتاب ، شما باید :


استفاده از فلنج الکتریکی با SPF 30 یا بالاتر

کلاه با لبه گسترده

عینک آفتابی با حفاظت UV

یک پیراهن آستین بلند یا لباس های ویژه در رنگ خورشید بپوشید.

شما همچنین می توانید پوست خود را با رفتن زیر سایه از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر محافظت می کند.

به خاطر داشته باشید ، بدون کرم های ضد آفتاب می کند 100 ٪ از پوست محافظت نمی کند ، اما با در نظر گرفتن این نقاط و کرم جوان کننده برای دیدن نتایج خوب است.


حفاظت از پوست


چند توصیه از متخصصان

حتی اگر شما را برای تنها 20 دقیقه, شما نیاز به حفاظت از خورشید. آن را به عنوان اگر زمان کمی در زیر نور خورشید نیست, به یاد داشته باشید این. کرم های ضد آفتاب را انجام خواهد داد و این یک مشکل نیست اما هنگامی که در معرض آفتاب شما بسته به زمان پوست شما می تواند در معرض تابش بود.

همچنین ، به راحتی می توانید تبدیل 20 دقیقه به 40 دقیقه پس از شما راه های جایگزین برای ساخت لوسیون ، کرم ها و اسپری.

اکثر مارک های ورزشی گزینه های خوبی برای لباس محافظ دارند. این موارد به عنوان UPF ذکر شده (عامل حفاظت UV) با عوامل SPF ناسازگار, اما تعداد آنها مشابه هستند. تی شرت سفید معمولی حدود 8 UPF است و اکثر کرم های ضد آفتاب UPF 50 بنابراین انتخاب و استفاده از آنها را با دقت .

محافظت از چشم خود و همچنین عینک آفتابی برای محافظت در برابر آب مروارید یک راه مهم است. در صورت مراقبت-مسدود کردن بر روی چشم ها در برابر نور خورشید ممکن است رنج می برند از بیماری های شایع و چشم به ویژه هنگامی که شما در آب و نور بازتاب می کند و آن را دو برابر بیشتر احتمال دارد به مصرف می کنه. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به چشم شتاب تغییرات بینایی مربوط به سن.

توصیه حفاظت از پوست

https://elanza.com/product/LNZP-60eec025960dc/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-acnesol-spf50-%D9%88%D8%B2%D9%86-50-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%A8%DA%98-%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C

راه درست برای استفاده از کرم های ضد آفتاب همراه آرایش

مشکل: کرم های ضد آفتاب تداخل با استفاده از لوازم آرایشی.


راه حل: این موردی است که تقریبا همیشه به علت استفاده از کرم های ضد آفتاب مقاوم در برابر آب و یا معماری آن و یا عدم صبر به اندازه کافی برای جذب کرم های ضد آفتاب قبل از انجام آرایش.


استفاده نادرست از مرطوب کننده صورت برای نوع پوست شما نیز ممکن است موثر باشد. اگر مطمئن نیستید که نوع پوست مرطوب کننده پانچ درست است ، قبل از استفاده از آرایش. 3 تا 5 دقیقه صبر کنید و یا پیشآهنگی ویژه پرایمر-برو که می تواند مانند کرم های ضد آفتاب, انجام مناسب.


مشکل: کرم های ضد آفتاب برگ یک لایه سفید.


راه حل: به دنبال کرم های ضد آفتاب است که ته مایه بژ برای خنثی کردن اجزای سفید آن است. اگر شما نمی توانید پیدا کنید که کرم رنگ شما می خواهید با استفاده از کرم های ضد آفتاب به عنوان اولین گام در آرایش و پوشش آن را با پودر یا بتس برای خنثی کردن لایه سفید.


مشکل: عرق کرم های ضد آفتاب در طول ورزش و اغلب در داخل چشم می افتد.


راه حل: به دنبال کرم های ضد آفتاب است که تنها حاوی مواد معدنی اکتیو دی اکسید یا اکسید روی است. فلز چشم خود را حساس را ندارد و اگر وارد چشم خود را در حالی که عرق کردن ، ممکن است باعث سوزش کمی.


[ بازدید : 501 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مرکز خرید و فروش کفش زنانه و مردانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]